اخبار داغ

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی:

بیش از ۵۴۰۰ عدد انواع ماسک در بیرجند کشف شد

بیش از ۵۴۰۰ عدد انواع ماسک در بیرجند کشف شد
تهوری گفت: با رصد اطلاعاتی و طی گشت مشترک با سازمان اطلاعات سپاه خراسان‌جنوبی از محل یک شرکت تعداد ۵ هزار و ۴۰۱ عدد انواع ماسک فاقد کیفیت کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای نظارت بر شبکه تولید، تامین و عرضه کالاهای بهداشتی و سلامت محور با رصد اطلاعاتی و طی گشت مشترک با سازمان اطلاعات سپاه خراسان‌جنوبی از محل یک شرکت تعداد ۵هزار و ۴۰۱ عدد انواع ماسک فاقد کیفیت کشف و ضبط شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
 
,
وی ضمن قدردانی از همراهی دستگاه های نظارتی استان بخصوص سازمان اطلاعات سپاه خراسان جنوبی در نظارت بر اقلام بهداشتی مورد نیاز این ایام مردم، افزود: از این تعداد ماسک ۵ هزار ودو عدد ماسک دولایه و سه لایه غیرمجاز و بی‌کیفیت و تعداد ۳۹۹ ماسک شش لایه فیلتردار و FFP2 فاقدکیفیت توقیف و پرونده تخلف فرد مورد نظر تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
,
 
,
تهوری با اشاره به برخورد قاطع و بدون اغماض با متخلفان و سوء استفاده کنندگان در حوزه سلامت مردم بیان کرد: همچنین با دستور دادستان شرکت متخلف مذکور پلمپ و از ادامه فعالیت آن جلوگیری گردید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه