اخبار داغ

مسئول گروه جهادگران نور خرمشهر خبر داد:

فعالیت ۱۰۰ نیروی جوان برای تولید و بسته بندی ماسک در خرمشهر

فعالیت ۱۰۰ نیروی جوان برای تولید و بسته بندی ماسک در خرمشهر
مسئول گروه جهادگران نور خرمشهر از فعالیت ۱۰۰ نیروی جوان برای تولید و بسته بندی ماسک در این شهر خبر داد و گفت: اولویت ما برای توزیع ماسک در مناطق محروم و حاشیه شهر خرمشهر است که تا کنون در نقاط مختلف این کار انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرگزاری علم و فناوری از استان خوزستان، فعالیت های گروه جهادی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا در روزهای نخست شناسایی نخستین بیماران مبتلا به کووید 19 در کشور آغاز شد.

تولید ماسک، دستکش، لباس و شیلد محافظ صورت از جمله کارهایی است که توسط گروه های جهادی در سراسر کشور و استان خوزستان انجام شده است.

در خرمشهر نخستین خاکریز دفاع مقدس نیز نیروهای جهادی به میدان آمدند و در قالب گروه جهادگران نور به تولید ماسک پرداختند.

آغاز تولید ماسک در خرمشهر از حدود 33 روز پیش

در همین ارتباط علیرضا مهلی مسئول گروه جهادگران نور خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری در استان خوزستان اظهار کرد: یازدهم شعبان ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به همه ایرانیان به ویژه جوانان عزیز و بانشاط تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خدا می خواهم در زندگی خود موفق و سربلند باشند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جوان به ویژه شهدای مدافع حرم و شهدای ۳۱ شهریور اهواز به برخی از فعالیت های گروه جهادگران نور خرمشهر اشاره کرد و گفت: پس از شیوع کرونا در کشور کار تولید ماسک را در خرمشهر آغاز کردیم.

مسئول گروه جهادگران نور خرمشهر در ادامه بیان کرد: کار تولید ماسک در خرمشهر از حدود 33 روز پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد که نیروهای جهادی در حال تولید این کالا هستند.

وی با اشاره به فعالیت های کارگاه تولید ماسک عنوان کرد: این پایگاه در منطقه زمین شهری در منزل مسکونی بنده راه اندازی شده است تعدادی از بانوان مشغول دوخت ماسک هستند.

مهلی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: علاوه بر فعالیت در کارگاه مرکزی تولید ماسک، افراد زیادی در سراسر خرمشهر نیز در منازل خود مشغول به دوخت ماسک هستند.

تولید ماسک توسط 65 نفر از بانوان جهادی خرمشهر

وی در توضیح این قسمت از سخنان خود گفت: هم اکنون 65 نفر از بانوان جهادی خرمشهر در پایگاه مرکزی و منازل خود مشغول به تولید ماسک هستند تا در نقاط مختلف توزیع شود.

مسئول گروه جهادگران نور خرمشهر یادآور شد: همچنین کار بسته بندی ماسک های تولیدی در این شهر را برادران عزیز جهادی که تعداد آنها نیز 35 نفر است انجام می شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون 100 نفر از نیروهای جوان منطقه برای تولید ماسک با گروه جهادگران نور خرمشهر همکاری می کنند که از همه آنها قدردانی و سپاسگذاری می کنم.

مهلی در ادامه سخنان خود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری در استان خوزستان اظهار کرد: ماسک های تولیدی توسط خواهران جهادگر توسط برادران عضو گروه جهادگران نور خرمشهر در نقاط مختلف شهر در بین مردم توزیع می شود.

توزیع ماسک در مناطق محروم

مسئول گروه جهادگران نور خرمشهر بیان کرد: اولویت ما برای توزیع ماسک در مناطق محروم و حاشیه شهر خرمشهر است که تا کنون در نقاط مختلف این کار انجام شده است.

وی با اشاره به توزیع ماسک در ادارات و نهادها نیز عنوان کرد: همچنین ماسک های تولید شده توسط نیروهای گروه جهادگران نور خرمشهر در اختیار نهادهای چون پلیس و آموزش و پرورش نیز قرار گفت.

مهلی تصریح کرد: همه افرادی که برای تولید، بسته بندیو توزیع ماسک ها با گروه جهادگران نور خرمشهر فعالیت می کنند به صورت داوطلبانه حضور دارند و هیچ کدام از آنها دستمزدی دریافت نمی کند.

مسئول گروه جهادگران نور خرمشهر تاکید کرد: کار ما برای تولید ماسک همچنان ادامه دارد که امیدوارم بتوانیم گره ای از مشکلات مردم صبور، رنج دیده، مقاوم، انقلابی و همیشه در صحنه خرمشهر باز کنیم و در مسیر خدمت به آنها قدم برداریم.

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, تولید ماسک توسط 65 نفر از بانوان جهادی خرمشهر, تولید ماسک توسط 65 نفر از بانوان جهادی خرمشهر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, توزیع ماسک در مناطق محروم, توزیع ماسک در مناطق محروم,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه