اخبار داغ

استقبال کودکان و نوجوانان گلستانی از طرح «پیک امید» مجازی

استقبال کودکان و نوجوانان گلستانی از طرح «پیک امید» مجازی
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: کودکان و نوجوانان این استان از طرح ملی و مجازی «پیک امید» که با هدف پرکردن اوقات فراغت در روزهای قرنطینه خانگی به سبب شیوع ویروس کرونا راه‌اندازی شده، استقبال کردند. استقبال کودکان و نوجوانان گلستانی از طرح «پیک امید» مجازی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب‌نسب اظهار کرد: در این طرح ملی که پس از شیوع ویروس کرونا و متعاقب آن تعطیلی مدارس و مراکز فرهنگی و هنری کانون راه‌اندازی شد، برنامه‌های مختلف «فرهنگی، ادبی، هنری و علمی» توسط مربیان کانون تولید و در «وب سایت پیک امید» برای استفاده کودکان و نوجوانان بارگذاری می‌شود.

وی افزود: مربیان پرتلاش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور و استان گلستان، براساس چهار شاخه اصلی یعنی فرهنگی، ادبی، هنری و علمی اقدام به تهیه و تولید برنامه‌های آموزشی مانند قصه‌گویی، کاردستی، انیمیشن، معرفی کتاب، شعرخوانی، آموزش سفال و فعالیت‌های نجوم و ... می‌کنند که این محتواها پس از بررسی و تایید، در وب سایت «پیک امید» و «فضای مجازی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منعکس می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون افزون بر ۱۵۰ اثر تولیدی مربیان کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان از طریق شبکه‌های فضای مجازی انتشار یافته است، گفت: این طرح مورد استقبال کودکان و نوجوانان گلستانی قرار گرفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان ادامه داد: علاوه بر طرح ملی «پیک امید مجازی»، چند فراخوان از جمله «ماجراهای خانه‌ی ما»، «بهار در خانه»، دومین «آفرین‌واره عکس» و دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» نیز در سطح استانی، ملی و بین‌المللی منتشر شده که کودکان و نوجوانان گلستانی تاکنون آثار زیادی را برای شرکت در این فراخوان‌ها ارسال کرده‌اند.‌

گفتنی‌است در این روزها که شاهد گسترش بیماری کرونا در کشور هستیم، آثار مربیان و تولیدات کانون در قالب طرح «پیک امید مجازی» از مسیر صفحه «پیک امید» در پرتال کانون به نشانی omid.kpf.ir قابل دسترسی است.

علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از هشتگ‌های «#در_دل_دارم_امید، #کانون_امید، #پیک_امید و #برای_حال_خوب» به این آثار و فیلم‌ها در شبکه‌های اجتماعی دسترسی پیدا کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه