اخبار داغ

بخشدار مرکزی سوادکوه خبر داد

بازگشایی مسیر شش رودبار پس از رانش کوه/ 4 رانش در 24 ساعت گذشته داشته‌ایم

بازگشایی مسیر شش رودبار پس از رانش کوه/ 4 رانش در 24 ساعت گذشته داشته‌ایم
حسین لاری از بازگشایی مسیر شش رودبار پس از رانش کوه در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین لاری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از بازگشایی مسیر شش رودبار خبر داد و اظهار کرد: در فاصله زمانی کمتر از سه ساعت با همکاری اداره راهداری، شورا و دهیاری مسیر  ارتباطی شش رودبار که به علت رانش کوه مسدود شده بود بازگشایی شد.
 
وی با اشاره به اینکه در بیست و چهار ساعت گذشته با  ۴ رانش در بخش مرکزی مواجه بودیم، افزود: وسعت جفرافیایی و پراکندگی جمعیت در شهرستان زیاد است که  انتقال ماشین آلات با امکانات محدود شهرستان سوادکوه در چنین مواقعی بسیار دشوار است و زمانی زیادی فقط صرف جابه‌جایی ماشین آلات میشود.
 
بخشدار بخش مرکزی خاطرنشان کرد: شناسایی نقاط لغزشی و رانشی بخش مرکزی شهرستان سوادکوه نیاز به اعتبارات ملی دارد تا بتوانیم با یک کار مطالعاتی دقیق و کارشناسی از وقوع چنین حوادثی پیشگیری کنیم.
 
لاری با بیان اینکه بسیاری از عملیات‌ها در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا در حال انجام است و این امر  انرژی زیادی می‌طلبد، افزود: با توجه به اینکه در شرایط بحرانی کرونا قرار داریم اما با همکاری و تعامل خوب بین دستگاه‌های اجرایی سعی می‌شود مشکلات ایجاد شده در سریع‌ترین زمان جهت رفع رفاه حال مردم حل شود.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه