اخبار داغ

رئیس شورای تامین شهرستان ایرانشهر خبر داد:

عامل اصلی قتل راننده کامیون حامل کالاهای اساسی به هلاکت رسید/پلیس همواره آماده تامین امنیت است

عامل اصلی قتل راننده کامیون حامل کالاهای اساسی به هلاکت رسید/پلیس همواره آماده تامین امنیت است
ابوذر کوثری گفت: با اخذ نیابت قضایی دو تیم ۸ نفره از نیروهای زبده انتظامی ایرانشهر به منطقه بم اعزام شده و در یک اقدام اطلاعاتی موفق به انهدام باند سارقین مسلح معروف به (حمل)، قاتل راننده تریلی در محور بزمان به بم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوذر کوثری، رئیس شورای تامین ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در پی وقوع یک فقره اقدام به سرقت مسلحانه از راننده تریلی مسیر مواصلاتی بزمان به بم در ۱۳ فروردین سال جاری (حامل بار برنج از مبدا چابهار به تهران) که متاسفانه باعث فوت راننده تریلی مرحوم مها بادی شده بود، شناسایی و دستگیری عوامل این اقدام در دستور کار کلیه دستگاه های انتظامی، اطلاعاتی و قضایی منطقه قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,

وی در تکمیل مطلب فوق، افزود: در نهایت حوالی ساعت ۱۷ دیروز عامل اصلی این اقدام به نام (و. ش) معروف به حمل به هلاکت رسیده و ۳ نفر از همراهان این مجرم دستگیر شدند.

,

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: در این عملیات دو قبضه سلاح کلت کمری و یک قبضه سلاح وینچستر کشف شد.

,

وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و لزوم حفظ امنیت و آرامش روانی کلیه شهروندان و رانندگان این مسیر ترانزیتی که در یک سال اخیر به شکل مطلوبی در این محور ایجاد شده بود، این اقدام مسلحانه اراده شورای تامین ایرانشهر و معتمدین منطقه را برای برقراری امنیت به چالش طلبیده بود، لذا برخورد سریع و دقیق با عوامل این حادثه در دستور کار قرار گرفته و پس از شناسایی عاملین، با هماهنگی دادستان شهرستان و با اخذ نیابت قضایی دو تیم ۸ نفره از نیروهای زبده انتظامی به منطقه بم اعزام شده و در یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی موفق به انهدام باند سارقین مسلح با محوریت و. ش معروف به (حمل) شدند.

,

فرماندار ویژه ایرانشهر ضمن تسلیت درگذشت مرحوم مهابادی به خانواده اش، تاکید کرد: امنیت ایجاد شده در منطقه ایرانشهر و بزمان که با همت بزرگان، علما، معتمدین و شورای تامین شهرستان ایجاد شده و با خون چندین شهید از عوامل زحمتکش انتظامی ضمانت شده است قابل چشم پوشی نبوده و هرگونه تحرک عاملین ناامنی و شرارت در منطقه زیر نظر بوده و با متخلفان برخورد قاطعانه خواهد شد‌.

,

وی خاطر نشان کرد: با توجه به فصل ازدیاد ترددات به دلیل نقل و انتقال محصولات کشاورزی منطقه بزمان و دلگان اقدامات امنیتی تشدید خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه