اخبار داغ

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خبر داد؛

تولید و توزیع 15 هزار ماسک توسط قرارگاه امام رضا(ع) در سیستان و بلوچستان/از اعزام نیروی درمانی به بیمارستان ها تا گندزدایی معابر

تولید و توزیع 15 هزار ماسک توسط قرارگاه امام رضا(ع) در سیستان و بلوچستان/از اعزام نیروی درمانی به بیمارستان ها تا گندزدایی معابر
حامد مقدم گفت: در راستای مقابله و پیشگیری از ویروس منحوس کرونا تاکنون افزون بر 15 هزار ماسک توسط قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در بین مردم و ادارات و نهادهای مختلف سیستان وبلوچستان تولید و توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد مقدم، مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون در جهت کنترل اپیدمی کرونا افزود: با شیوع ویروس کرونا کووید 19 در کشور و به تبع آن استان اقداماتی توسط این مجموعه انجام شد که مهمترین آن توزیع ماسک، گندزدایی و استریل کردن معابر، توزیع بروشور و پمفلت آموزشی و ... در اقصی نقاط استان می باشد.

وی بیان کرد: در راستای مقابله و پیشگیری از ویروس منحوس کرونا تاکنون بالغ بر 15 هزار ماسک در بین مردم و ادارات و نهادهای مختلف استان توزیع شده، همچنین طی چند روز گذشته نیز حدود2هزار ماسک تولید و به بیمارستان امام علی(ع) شهرستان زابل تحویل داده شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه پنج تیم عملیاتی این قرارگاه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان جهت طرح اطلاع رسانی و آموزش قرار گرفته اند، ادامه داد: توزیع پنج هزار برشور هشدار در شهرستان زابل با همکاری ویژه علوم پزشکی زابل و سپاه پاسداران، توزیع 500 بسته غذایی و 250 بسته گوشت در بین اقشار آسیب پذیر شهرستان های زابل، زهک، زاهدان، فنوج و هیرمند و همچنین طبخ و توزیع هزار پرس غذا در اعیاد شعبانیه درشهرستان زاهدان از دیگر اقدامات انجام شده توسط قرارگاه جهادی امام رضا(ع) می باشد.

مقدم درادامه خاطر نشان کرد: تحویل ماسک به کارکنان اداره غله، ناجا و هیات مذهبی جهت تکمیل پک های بهداشتی و همچنین تحویل پارچه برای تولید ماسک و گان(پوشاک بیمارستانی) به ارزش 10 میلیون تومان به دانشگاه علوم پزشکی از دیگر اقدامات موثر در راستای شکست ویروس کرونا می باشد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه