اخبار داغ

مدیر گروه خدمات بیمه کشاورزی یزد:

محدودیتی برای بیمه محصولات کشاورزی استان یزد وجود ندارد

محدودیتی برای بیمه محصولات کشاورزی استان یزد وجود ندارد
حسین نوری‌زاده گفت: صندوق بیمه کشاورزی محدودیتی برای بیمه محصولات کشاورزی در کلیه حوزه‌ها اعم از زراعی، باغی، دام و طیور ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نوری‌زاده مدیر گروه خدمات بیمه کشاورزی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: صندوق بیمه کشاورزی محدودیتی برای بیمه محصولات کشاورزی در کلیه حوزه‌ها اعم از زراعی، باغی، دام و طیور ندارد و حتی در زمینه زراعی و باغی جهت تسهیل و تسریع در بیمه‌پذیری بنا به اظهار بیمه‌گذاران نسبت به بیمه محصولات کشاورزی اقدام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: اما با توجه خشکسالی‌های اخیر و همچنین کاهش میزان بارندگی به خصوص در مناطق ییلاقی، برخی از باغات سیاه‌ریشه استان خشک و عملا رها شده است و از حیث انتفاع خارج شده و امکان بیمه‌پذیری آن ها میسر نیست.

,

مدیر گروه خدمات بیمه کشاورزی یزد ادامه داد: اما باغاتی که تولید اقتصادی دارند و امکان بیمه‌پذیری آن‌ها بوده همگی بیمه شده‌اند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

,

نیازی به مراجعه حضوری بیمه‌گذاران به دفاتر بیمه‌ نیست

, نیازی به مراجعه حضوری بیمه‌گذاران به دفاتر بیمه‌ نیست, بیمه‌گذاران ,

نوری‌زاده با بیان اینکه تلاش صندوق بیمه کشاورزی جهت افزایش سطح بیمه‌پذیری محصولات کشاورزی در استان است، اظهار داشت: استان یزد در حوزه بیمه باغات پسته با سطحی بالغ بر 38 هزار هکتار رتبه سوم کشوری و در زمینه بیمه مراتع با سطح 900 هزار هکتار رتبه اول کشور را دارد.

,

وی تأکید کرد: با توجه به مشکلاتی که ویروس کرونا ایجاد کرده و جهت جلوگیری از تردد غیرضروری و عدم مراجعه بیمه‌گذاران به دفاتر خدمات بیمه‌ای، چنانچه خسارتی به آن‌ها وارد شود مراتب درخواست‌شان را بصورت پیامکی به شماره تلفن همراه کارگزاران ما که در بیمه‌نامه‌هایشان قید شده اقدام کنند تا کارگزاران با آن‌ها تماس بگیرند و اقدامات بعدی انجام شود.

,

گفتنی است با توجه به کاهش دمای هوا در فروردین ماه، هر ساله شاهد سرمازدگی بخشی از محصولات باغی استان یزد هستیم، این در حالی است که برخی کشاورزان نسبت به عدم بیمه‌پذیری محصولاتشان معترض هستند. به عنوان مثال رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان مهریز می‌گوید سرمازدگی 14 میلیارد تومان خسارت به باغات این شهرستان وارد کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه