اخبار داغ

امام جمعه طبس:

سر در منازل، اصناف و ادارات پرچم امام زمان(عج) نصب شود/ لزوم برپایی جشن‌ها توسط هیئت‌ها در فضای مجازی

سر در منازل، اصناف و ادارات پرچم امام زمان(عج) نصب شود/ لزوم برپایی جشن‌ها توسط هیئت‌ها در فضای مجازی
حجت‌الاسلام محمدی گفت: این‌که سر در اماکن، اصناف، ادارات و بازاریان پرچمی زده شود و چراغانی کنند و به گونه‌ای حال و هوای شهرها را متحول کنند نشان می‌دهد که آن محله و کوچه از دوستداران و علاقه‌مندان امام زمان (عج) هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: ماه شعبان به نام ماه پیامبر بزرگ اسلام(ص) نامگذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: ماه شعبان از شادترین ماه‌های سال است که در آن ولادت‌های بسیار خجسته‌ای داریم.
,
 
,
امام جمعه طبس ضمن تبریک ولادت حضرت ولی عصر(عج)، گفت: در ایام عادی سال شادی‌ها را در مجالس، محافل و برپایی جشن و با پخش شیرینی ابراز می‌کردیم اما اکنون متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان اجتماعات در هیئات و مجالس اجتماعی وجود ندارد.
,
 
,
حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: هر چند با توجه به فضای آلوده‌ای که در جامعه است باید مراعاتی صورت گیرد اما باید حداقل شادی را در کنار خانواده با عیدی‌دادن به کودکان ابراز کرد.
,
 
,
وی عنوان کرد: در فضای مجازی شاهد هستیم هیئت‌هایی در این ایام برنامه جشنی را برای اعضای کانال خود گذاشته‌اند که کار بسیار زیبایی است.
,
 
,
امام جمعه طبس بیان کرد: این‌که سر در اماکن، اصناف، ادارات و بازاریان پرچمی زده شود و چراغانی کنند و به گونه‌ای حال و هوای شهرها را متحول کنند نشان می‌دهد که آن محله و کوچه از دوستداران و علاقه‌مندان امام زمان (عج) هستند.
,
 
,
حجت‌الاسلام محمدی ادامه داد: یکی از مصداق‌های انتظار امام زمان(عج) اقدام‌هایی این‌گونه است که نشان می‌دهد که مشتاق به وجود و حضور حضرت ولی عصر(عج) هستیم بنابراین این شادی را می‌توان به این سبک نیز ابراز کرد.
,
 
,
وی با بیان این‌که بایستی در این ایام از کدورت‌ها دست برداشت، خاطرنشان کرد: همچنین باید صلح، صفا و صمیمیت، در کنار خانواده شاد بودن و اعضای خانواده را شاد کردن را نیز مدنظر قرار دهیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه