اخبار داغ

مسئول بسیج اصناف سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خبر داد

توزیع بیش از یک‌ونیم تن مواد ضدعفونی‌کننده سطح در مناطق محروم

توزیع بیش از یک‌ونیم تن مواد ضدعفونی‌کننده سطح در مناطق محروم
حیدری گفت: تاکنون با کمک خیّران حدود ۳۰ هزار ماسک و یک‌ونیم تن مواد ضدعفونی‌کننده سطح در مناطق محروم، روستاها و گروهای جهادی توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا حیدری مسئول بسیج اصناف سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: سازمان بسیج اصناف در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اقداماتی صورت داده و در اولین گام در بسته‌بندی و توزیع خانه به خانه اقلام بهداشتی با دیگر اقشار بسیج همکاری داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: با راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک که با همت گروه‌های جهادی و واحدهای تولیدی خیاطان و پوشاک در سطح استان راه‌اندازی شد، تاکنون با کمک خیّران حدود ۳۰ هزار ماسک و یک‌ونیم تن مواد ضدعفونی‌کننده سطح در مناطق محروم، روستاها و گروهای جهادی توزیع شده است.
,
 
,
مسئول بسیج اصناف سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تهیه اقلام ضدعفونی و بهداشتی برای اتحادیه‌ها و ضدعفونی واحدهای صنفی و میادین میوه‌وتره‌بار به صورت مستمر از دیگر اقدامات است.
,
 
,
حیدری از توزیع بسته‌های معیشتی میان واحدهای صنفی که بر اثر شیوع کرونا متضرر شدند خبر داد و افزود: تاکنون ۱۰۰ واحد صنفی، بسته‌های معیشتی غذایی و کمک پرداخت اجاره‌بها گرفتند که ارزش ریالی این بسته‌ها ۵۰۰ میلیون ریال است.
,
 
,
وی اظهار کرد: طی فراخوان بسیج اصناف از واحدهای تولید پوشاک و اتحادیه خیاطان برای تولید ماسک و لباس محافظتی، تاکنون بیش از ۵۰ واحد تولیدی اعلام آمادگی کرده و در حال حاضر تعدادی از واحدهای تولیدی خط تولید خود را به دوخت ماسک تخصیص دادند.
,
 
,
رایزنی با مالکان واحدهای صنفی جهت بخشش اجاره‌بهای اسفند و فروردین واحدهای متضرر
,
 
,
مسئول بسیج اصناف سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تشویق و رایزنی با مالکان واحدهای صنفی جهت بخشش اجاره‌بهای ماه‌های اسفند و فروردین نیز از دیگر اقدامات سازمان بسیج اصناف بوده و خوشبختانه تاکنون تعدادی از مالکان اجاره‌بهای خود را بخشیده‌اند که از این اقدام خداپسندانه و جهادگرانه آن‌ها قدردانی می‌شود.
,
 
,
حیدری افزود: تاکنون کمک‌های خیرخواهانه واحدهای صنفی از جمله اتحادیه میوه‌وتره‌بار در تأمین برخی مایحتاج مراکز درمانی استان و همچنین در بین بیماران و کادر درمانی تهیه و توزیع شده است که جای قدردانی دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه