اخبار داغ

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اردل:

شهرها و روستاهای اردل ضدعفونی شدند/ توزیع بسته‌های بهداشتی در بین مردم

شهرها و روستاهای اردل ضدعفونی شدند/ توزیع بسته‌های بهداشتی در بین مردم
علیرضا رئیسی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا، تمامی شهرها و روستاهای این شهرستان محلول‌پاشی و ضدعفونی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رئیسی سرپرست شبکه بهداشت شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشت: در راستای مقابله با کرونا ویروس، به همت جهادگران سلامت شهرستان اردل تمامی شهرها و روستاهای این شهرستان محلول‌پاشی و ضدعفونی شدند.

رئیسی با بیان اینکه مرحله دوم ضدعفونی کردن معابر شهرها و  روستا‌های شهرستان اردل آغاز شد گفت: تعدادی بسته‌های بهداشتی نیز که با کمک برخی از خیرین در قرارگاه مدافعان سلامت شهر اردل  تهیه شده در بین اهالی برخی از  روستا‌های محروم شهرستان برا مقالبه با کرونا توزیع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز, جهانبین نیوز,
,
,

وی ضمن تقدیر از جهادگران سلامت شهرستان اردل که از ابتدای این ویروس تا کنون از هیچ تلاشی دریغ نکردند  افزود: بخشداری‌ها و دهیاری‌ها با همکاری شورا‌های اسلامی، نیرو‌های جهادی و مردمی، کشاورزان، نیرو‌های بسیج، کارکنان شبکه بهداشت و درمان و خیران به صورت مداوم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در روستا‌ها تلاش می‌کنند.

,

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل تصریح کرد: علاوه بر محلول پاشی و ضدعفونی روستاها، دهیاری‌ها با نصب بنر و توزیع بروشور و اعلام پیام‌های بهداشتی از طریق بلندگو برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به اهالی روستا، اطلاع‌رسانی می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه