اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

باراش برف و باران برای همسایگان زاگرس/ بارش باران برای تهرانی ها در 99/1/19

باراش برف و باران برای همسایگان زاگرس/ بارش باران برای تهرانی ها در 99/1/19
سازمان هواشناسی امروز در نیمه شمالی کشور،‌استان‌های خوزستان،‌چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران،‌رعدوبرق،‌وزش باد شدید موقتی،‌ در نقاط مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات نواری شمالی کشور و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش برف پیش بینی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در نیمه شمالی کشور،‌استان‌های خوزستان،‌چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران،‌رعدوبرق،‌وزش باد شدید موقتی،‌ در نقاط مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات نواری شمالی کشور و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش برف پیش بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این وضعیت فردا چهارشنبه در اکثر مناطق کشور به جز هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و روز پنجشنبه در مناطق غربی،‌ سواحل شمالی،‌استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی،‌برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب،‌جنوب غرب، جنوب، مرکز و شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

,

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی به دلیل نفوذ توده هوای سرد امروز تا پنجشنبه دمای هوا در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور 6 تا 12 درجه سرد می‌شود.

,

روز‌های جمعه و شنبه هفته آینده نیز به جز استان‌های هرمزگان،جنوب فارس،‌ جنوب کرمان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور بارش باران تداوم خواهد داشت.

,

آسمان تهران امروز ابری با بارش باران،فردا نیمه ابری در برخی ساعات رگبار باران، پنجشنبه نیمه ابری تا ابری و بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق، جمعه ابری در برخی ساعات بارش باران و شنبه هفته آینده نیز ابری در برخی ساعات بارش باران، گاهی رعدوبرق پیش بینی شده است. همچنین برای پایتخت کاهش دما تا 12 درجه پیش‌بینی می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه