اخبار داغ

رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی استان یزد اعلام کرد

حل مشکل کمبود ماسک و قیمت بالای آن در استان یزد

حل مشکل کمبود ماسک و قیمت بالای آن در استان یزد
نبی پور با بیان اینکه روزانه 800 هزار ماسک وارد بازار یزد می‌شود گفت: از هفته آینده کمبود ماسک و قیمت بالای آن در استان یزد حل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نبی پور در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به فعالیت کارگاه های تولید ماسک در سطح استان یزد گفت: اتحادیه تجهیزات پزشکی استان در حال حاضر از فعالیت 83 کارگاه تولید ماسک در یزد مطلع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی استان یزد با بیان اینکه تا هفته آینده دو کارگاه تولید ماسک با ظرفیت هر کدام 400 هزار ماسک در روز به بهره برداری خواهد رسید اضافه کرد: یکی از این کارخانه ها طی یکی دو روز آینده با تکمیل ماشین آلات به بهره برداری و تولید روزانه 400 هزار ماسک خواهد رسید.

,

وی اظهار داشت: ماشین آلات یکی دیگر از کارخانه ها خریداری و به استان وارد شده که فقط بخشی از آن مانده تا بتواند با ظرفیت کامل خود روزانه بین 300 تا 400 هزار ماسک را تولید و روانه بازار کند.

,

نبی پور با اشاره به اینکه این دو کارخانه به تنهایی کل نیاز استان یزد را پوشش خواهند داد ادامه داد: از اواخر هفته آینده مردم استان یزد هیچ گونه نگرانی از ماسک در بازار نداشته باشند.

,

رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی استان یزد با تاکید بر اینکه با ورود تولید ماسک در این دو کارخانه، قیمت ماسک به شدت کاهش پیدا می کند افزود: در حال حاضر ماسک در بازار با قیمت های غیرواقعی به فروش می رسد که ان‌شاالله با راه اندازی کامل این کارخانه ها شاهد کاهش شدید قیمت ماسک در استان خواهیم بود.

,

وی در ادامه مصاحبه خود با یزدرسا با بیان اینکه کاهش قیمت و افزایش عرضه در دستور کار است که بتوانیم نگرانی مردم یزد را در خصوص ماسک برطرف کنیم اذعان داشت: امیدواریم که با این روند، از هفته شاهد فروش ماسک با قیمت واقعی در بازار استان یزد باشیم.

,

نبی پور در خصوص وضعیت دستکش در استان یزد گفت: تولید دستکش و مشکل آن جهانی است چون تهیه مواد اولیه در کل جهان با مشکلاتی روبه رو است و به همین دلیل در این مورد چالش‌هایی داریم.

,

رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی استان یزد اضافه کرد: برای تولید دستکش‌های نایلونی اقداماتی در حال انجام است که ان‌شاالله اثربخش و مورد فایده باشد.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه