اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع):

سردار شهید سلگی، همیشه با مردم بود/ حاج میرزا همچون «آهن ربا» همه را دور خود جمع می کرد

سردار شهید سلگی، همیشه با مردم بود/ حاج میرزا همچون «آهن ربا» همه را دور خود جمع می کرد
سردار مهدی فرجی با بیان اینکه شهید همدانی همیشه در وصف حاج میرزا می گفت از چهره نورانی او که با نقص جسمانی همچنان در خط مقدم اتفاقات از ما فعال تر است لذت می برم، گفت: شهید سلگی با تمام افتخاراتی که داشت هیچ گاه خودش را در مقام هایش محفوظ نکرد و همیشه با مردم و در کنار مردم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار داشت: شهید سلگی برخلاف کسانی که به گذشته خود می بالند اما در حقیقت ازمردم طلبکارند، همیشه خود را بدهکار مردم می دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی افزود: شهید سلگی با تمام افتخاراتی که داشت هیچ گاه خودش را در مقام هایش محفوظ نکرد و همیشه با مردم و در کنار مردم بود.

,

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: رفتار شهید سلگی هیچ گاه با مردم عامرانه و طلبکارانه نبود و همیشه خود را بدهکار نظام، رهبری و انقلاب می دانست و از همه بالاتر زندگی ساده وی بود که با وجود ۵ فرزند هیچ گاه اعتراضی یا گله ای نداشت و مشکلاتش را جایی مطرح نکرد.

,

فرجی ادامه داد: هر کسی از بیرون نگاه کند فکر می کند شهید سلگی حقوق بالایی دریافت می کرد اما حقوق او از دریافتی یک کارمند معمولی هم کمتر بود.

,

شهید سلگی همیشه بزنگاه و بهنگام عمل می کرد

, شهید سلگی همیشه بزنگاه و بهنگام عمل می کرد, شهید سلگی همیشه بزنگاه و بهنگام عمل می کرد,

وی با اشاره به نقش حاج میرزا در بحران ها و رویداد های سیاسی و اجتماعی افزود: شهید سلگی همیشه بزنگاه و بهنگام عمل می کرد و در انتخابات امسال هم مصداقی وارد نشد بلکه هدفش فقط حضور حداکثری بود.

,

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان  تاکید کرد: خیلی از افرادی که هم جنس خودش بودند به او ظلم و از حاج میرزا عبور کردند چرا که او نخواست در انتخابات از افراد خاصی طرفداری کند.

,

فرجی، حاج میرزا را یک انسان ساخته و پرداخته کامل معرفی کرد و گفت: او همیشه سعی می کرد در بحران های کشور خط مقدم باشد و در آشوب های سال ۹۶ نقش بصیرتی متمایزی داشت.

,

حاج میرزا پیگیر مشکلات خانواده های جانبازان و شهدا بود

, حاج میرزا پیگیر مشکلات خانواده های جانبازان و شهدا بود, حاج میرزا پیگیر مشکلات خانواده های جانبازان و شهدا بود,

فرجی حاج میرزا را یکی از افراد فعال در پیگیری مشکلات خانواده های جانبازان و شهدا در زمان حیاتش معرفی کرد و افزود: سردار همدانی همیشه در وصف حاج میرزا میگفت لذت می برم از چهره نورانی او که با نقص جسمانی همچنان فعالتراز ما که سالم هستیم در خط مقدم اتفاقات است.

,

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان با اشاره به رفاقت و صمیمیت خاصی که بین آن ها برقرار بوده گفت: از سال ۵۹ از فاو تا ماووت با شهید سلگی در کنار هم بودیم و او مثل آهن ربایی همه را دور خودش جمع می کرد و همه ما غلام حلقه به گوش او بودیم.

,

وی افزود: حاج میرزا همیشه برای کسانی که از قطار انقلاب پیاده شدند غصه می خورد.

,

فرجی با تاکید بر ارادت و اعتماد حاج میرزا به جوانان گفت: شهید سلگی به جوانان بسیار اهمیت می داد و اعتقاد داشت همان طور که در دوران جنگ به جوانان مسئولیت های مهم می دادند باید اکنون هم به آنها میدان داد تا اشتباه کنند و ساخته شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه