اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان کرمان:

طرح پیشگیری از کرونا ۵۴۸ واحد صنفی را پلمپ کرد/ پایش ۱۹ هزار و ۷۵۷ واحد صنفی در کرمان

طرح پیشگیری از کرونا ۵۴۸ واحد صنفی را پلمپ کرد/ پایش ۱۹ هزار و ۷۵۷ واحد صنفی در کرمان
سردار ناظری گفت: در طرح پایش پیشگیری از شیوع کرونا ۱۹ هزار و ۷۵۷ واحد صنفی مورد بررسی قرار گرفتند، ۵۴۸ واحد صنفی متخلف در این بررسی با دستور قضایی پلمپ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، سردار عبدالرضا ناظری در خصوص پلمپ واحدهای صنفی متخلف در طرح پیشگیری از شیوع کرونا گفت: در راستای پیشگیری از انتشار و شیوع ویروس کرونا، مجموعه ای از محدودیت و به نوعی شیفت‌بندی فعالیت برخی اصناف در قالب واحدهای ضروری و غیرضروری تصمیم سازی و اجرا شد تا با کاهش حجم مراجعات مردمی در اماکن عمومی از زمینه های واگیر این بیماری مهلک کاسته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

فرمانده انتظامی استان کرمان مطرح کرد: در این رابطه ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی استان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا با هماهنگی مقام قضائی و با همراهی نمایندگان شبکه بهداشت و اداره صمت طی این طرح از ۱۹ هزار و ۷۵۷ واحد صنفی بازدید کردند.

,

وی افزود: در این رابطه تعداد ۵۴۸ واحد صنفی متخلف و غیرضروری به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، پلمب و به تعداد ۴ هزار و ۱۷۵ واحد صنفی نیز تذکر دریافت کرده و از ۱۳۴ واحد صنفی نیز تعهد اخذ شد.

,

سردار ناظری در پایان خاطرنشان کرد: در کنار طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل ورودی و خروجی های استان، طرح تشدید کنترل و نظارت بر صنوف نیز با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا در حال اجرا است، از شهروندان می‌خواهیم ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه