اخبار داغ

در راستای مقابله با کرونا؛

۱۰۰۰ تخت نقاهتگاهی در نهاوند ایجاد شد/ سپاه ۲ سالن اختصاص داد

۱۰۰۰ تخت نقاهتگاهی در نهاوند ایجاد شد/ سپاه ۲ سالن اختصاص داد
به‌منظور حفظ سلامت شهروندان نقاهتگاه 1000 تخت خوابی برای مقابله با کرونا در چندین نقطه شهرستان نهاوند ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ مراد ناصری، فرماندار نهاوند پیش از ظهر امروز  در حاشیه بازدید از نقاهتگاه‌های شهرستان اظهار کرد: همکاری و همراهی مردم در شکست کرونا بسیار مهم و اثرگذار است و همچنان امن‌ترین مکان خانه است بنابراین  از شهروندان درخواست داریم از تردد غیرضروری خودداری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: مسئولان مختلف شهرستان در کنار مردم هستند و هر کاری برای شکست کرونا لازم باشد انجام خواهند داد.

,

فرماندار نهاوند ادامه داد: با توجه به تأکیدات ستاد مقابله با کرونا و تصمیمات قرارگاه زیستی شهرستان، برای نهاوند نقاهتگاه ۱۰۰۰ تختی پیش‌بینی شد.

,

هم‌اکنون ۵۰۰ تخت کامل با همه امکانات آماده ‌شده است

, هم‌اکنون ۵۰۰ تخت کامل با همه امکانات آماده ‌شده است, هم‌اکنون ۵۰۰ تخت کامل با همه امکانات آماده ‌شده است,

ناصری با اشاره به آماده‌سازی سریع این مکان‌ها گفت: جانمایی در چندین نقطه شهرستان نهاوند انجام شد و هم‌اکنون ۵۰۰ تخت کامل با همه امکانات در ۴ منطقه شهرستان آماده ‌شده است.

,

وی اظهار داشت: در حال حاضر این ۵۰۰ تخت آماده پذیرش بیماران کرونایی ترخیص شده از بیمارستان هستند که البته امیدواریم هیچ‌گاه مجبور به استفاده از این مکان‌ها نباشیم.

,

فرماندار نهاوند افزود: ۵۰۰ تخت دیگر هم در ۵ نقطه دیگر تعریف و جانمایی شده و چنانچه نیاز باشد و مسئولان استانی اعلام کنند در کمتر از یک هفته آماده می‌شود.

,

همه ظرفیت دستگاه ‌های شهرستان پای‌کار هستند

, همه ظرفیت دستگاه ‌های شهرستان پای‌کار هستند, همه ظرفیت دستگاه ‌های شهرستان پای‌کار هستند,

وی با اشاره به هماهنگی مجموعه شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا گفت: همه دستگاه‌ها ازجمله سپاه و بسیج، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، هلال‌احمر، دستگاه قضایی و امنیتی و همه ظرفیت‌های شهرستان پای‌کار هستند.

,

ناصری در پایان گفت: همچنان برای مقابله با این بیماری به همکاری و همراهی مردم نیازمند هستیم و به یاری خدا در آینده‌ای نزدیک جشن پایان کرونا را برگزار می‌کنیم.

,

سپاه تا شکست کامل کرونا در کنار شهروندان نهاوندی است

, سپاه تا شکست کامل کرونا در کنار شهروندان نهاوندی است, سپاه تا شکست کامل کرونا در کنار شهروندان نهاوندی است,

سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند نیز در این بازدید گفت: پس از شیوع ویروس کرونا مجموعه سپاه و بسیج شهرستان در راستای حفظ سلامت شهروندان وارد عرصه شده و انجام ‌وظیفه می‌کند.

,

وی اظهار داشت: ضدعفونی مناطق مختلف روستایی و شهری شهرستان و توزیع اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده به ‌صورت مداوم با همکاری بسیجیان در حال انجام است.

,

مختاری به همکاری مجموعه سپاه با دیگر نهادهای شهرستان اشاره کرد و افزود: در طرح غربالگری کرونا نیز بسیجیان در کنار عزیزان شبکه بهداشت و درمان وارد عرصه شدند و یکی از بهترین شهرستان‌ها در این بخش بودیم.

,

سپاه از همه امکانات و ظرفیت‌های خود برای مقابله با کرونا استفاده کرده است

, سپاه از همه امکانات و ظرفیت‌های خود برای مقابله با کرونا استفاده کرده است, سپاه از همه امکانات و ظرفیت‌های خود برای مقابله با کرونا استفاده کرده است,

فرمانده سپاه نهاوند افزود: سپاه از همه امکانات و ظرفیت‌های خود استفاده کرده و تا شکست کامل کرونا در کنار شهروندان خواهد بود.

,

وی ادامه داد: در بحث رزمایش بیولوژیک نیز کار بزرگی در شهرستان انجام شد و بسیجیان و دیگر مجموعه‌های شهرستان با یکدیگر همکاری داشتند.

,

مختاری به موضوع ایجاد نقاهتگاه‌ها اشاره کرد و گفت: برای سپری کردن دوران نقاهت بیماران کرونایی و بهبودی کامل، سپاه شهرستان دو سالن خود در پارک کرامت را در اختیار مجموعه شهرستان قرارداد.

,

وی بیان کرد: در بحث تجهیز این سالن‌ها نیز بسیجیان همکاری خوبی داشتند و امیدواریم که به استفاده از این سالن‌ها نیاز نباشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه