اخبار داغ

شرکت BMW اعلام کرد؛

کاهش فروش 80 درصدی ماشین های شرکت «BMW» در اروپا

کاهش فروش 80 درصدی ماشین های شرکت «BMW» در اروپا
شرکت خودروسازی شرکت بی ام و انتظار کاهش بیشتر تقاضای جهانی را به خاطر ضربه ویروس کرونا بر فروش آن دارد. سخنگوی این شرکت اعلام کرد فروش این خودروسازی در سه ماهه اول سال میلادی جاری 20.6 درصد کاهش یافته و به 477111 خودرو رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی شرکت BMW  انتظار کاهش بیشتر تقاضای جهانی را به خاطر ضربه ویروس کرونا بر فروش آن دارد. سخنگوی این شرکت اعلام کرد فروش این خودروسازی در سه ماهه اول سال میلادی جاری 20.6 درصد کاهش یافته و به 477111 خودرو رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شرکت BMW اعلام کرد در ابتدای سال جدید میلادی شاهد افزایش فروش بود ولی از آن زمان شیوع ویروس کرونا باعث توقف تولید در برخی خودروسازی ها در سراسر جهان شده است چون بسیاری دولت‌ها برای کند کردن روند گسترش ویروس کرونا، قرنطینه اعلام کرده اند.

,

  این خودروسازی طی بیانیه ای اعلام کرد:« تأثیر همه‌گیری ویروس کرونا تا ماه فوریه هم باعث کاهش شدید فروش در چین شده بود و تأثیر آن تا ماه مارس به طور واضح در ارقام فروش در اروپا و آمریکا قابل مشاهده بود».

,

 فروش خودروهای شرکت BMW  در چین که مرکز شیوع ویروس کرونا است در فاصله ژانویه تا مارس 30.9 درصد پایین آمد. فروش این خودروها در اروپا 18.3 درصد و در آمریکا 17.4 درصد کاهش یافته است.

,

 سخنگوی این خودروسازی گفت توقف تولید در کارخانه های شرکت BMW  دو هفته تا 30 آوریل تمدید می‌شود. وی گفت در حالی که تقاضا همچنان وجود دارد، ولی بسته شدن خرده فروشی ها بدین معناست که مشتریان هیچ سفارشی نمی‌دهند و هیچ خودرویی دریافت نمی کنند. بنابراین بهبود شرایط بازار مدتی طول خواهد کشید.

,

شرکت BMW  اعلام کرد حدود 80 درصد بازار های فروش آن در اروپا و 70 درصد در آمریکا موقتاً به خاطر همه گیری ویروس کرونا بسته شده اند.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه