اخبار داغ

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج خبر داد؛

اجرای پروژه آبیاری ۲۰ هکتار نهال کاری سپاه در سنندج

اجرای پروژه آبیاری ۲۰ هکتار نهال کاری سپاه در سنندج
شرمین شریفی رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از اجرای پروژه لوله‌گذاری برای آبیاری ۲۰ هکتار نهال کاری سپاه بیت المقدس کردستان در تپه پیرچنار سنندج خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، درختکاری یکی از اقداماتی بود که سپاه بیت المقدس کردستان با همکاری منابع طبیعی و شهرداری سنندج در دستور کار قرار داد تا بتوان فضای سبز این شهر را پیش از پیش تقویت کند و مردم در رفاه و آسایش قرار گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی، , کُردتودی,

21 اسفند ماه 98، با همکاری سپاه بیت المقدس کردستان و شهردرای سنندج تپه پیر چنار  واقع در حسن آباد کردستان به مساحت 20 هکتار نهال کاری شد.

,

, ,

شرمین شریفی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: توسعه فضای سبز به عنوان یکی از مهم‌ترین مولفه‌های در ارتقای رفاه و سلامت جامعه از اولویت‌های سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج است.

, کُردتودی،, کُردتودی،,

, ,

وی تصریح کرد: در همین راستا برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی در طول سال انجام می‌شود.

,

وی افزود: به مناسبت هفته منابع طبیعی با همکاری سپاه در ۲۰ هکتار از تپه پیر چنار به عنوان یکی از نقاط عملیاتی حدود ۴ هزار نهال کاشته شد.

,

, ,

 رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج افزود: بادام تلخ، ارغوان، افرا، زبان گنجشگ و... از گونه‌های کاشته شده در این نقطه بوده است.

,

وی با بیان اینکه قطعا نگهداری از فضاهای سبز از ایجاد آن مهم‌تر است، گفت: آب مورد نیاز برای آبیاری این تپه از آب چشمه روبروی تپه تامین می‌شود.

,

, ,

وی اذعان کرد: برای انتقال آب به این نقطه عملیات لوله‌گذاری با استفاده از ۲ هزار و ۴۰۰ متر لوله ۷۵ میلیمتر ۱۰ بار،۲ هزار و ۴۰۰ متر لوله ۳۲ میلی‌متر ۱۰ بار، ۲۰۰ متر لوله ۶۳ میلی‌متر ۱۰ بار، ۲ عدد پمپ کفکش، ۲ اینچ، ۲۵ عدد رایزر و ۲ عدد منبع ۳۰ متر مکعبی پلی اتلین انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه