اخبار داغ

گفتگو با برادر اولین شهید مدافع سلامت در کُردستان

گفتگو با برادر اولین شهید مدافع سلامت در کُردستان
مسعود یاراحمدی برادر شهید محمد یاراحمدی می گوید: محمد ما رفت ولی محمدهای دیگری هنوز با این بیماری و مبارزه با آن دست و پنجه نرم می کنند، از طرفی داغ بزرگی را تجربه کردیم ولی از طرف دیگری نیز به خود افتخار می کنم که شهید محمد یاراحمدی برادر من بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  کُردتودی، بامداد روز گذشته 18 فروردین ماه 98 بود که محمد یار احمدی در بیمارستان شهرستان سقز به عنوان اولین شهید مدافع سلامت در استان کردستان شناخته شد، شنیدن این خبر داغی بزرگ بر دل همه ی کادر درمان پزشکی استان کردستان زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

در این زمینه گفتگوی تلفنی با مسعود یار احمدی دبیر آموزش و پرورش شهرستان بانه و برادر اولین شهید راه سلامت استان کردستان داشتیم.

,

وی می گوید: محمد تنها برادرم بود که بیش از 10 سال سابقه کاری داشت شخصی بود که در محل کارش خانواده خود را نیز کمتراز مردم می دید و از اخلاقش نمیتوانم چیزی بگویم چون حرف دل همکارانش گواه همه چیز است.

,

وی گفت: بنده به دلیل سن و سال پدر و مادرم از زمان اعلام ستاد بحران به سقز و دیدن آنها نیامدم و در منزل خودم در بانه قرنطینه بودیم اوضاع را تلفنی از طریق برادرم پیگیری می کردم. حدودا چهار پنج روز قبل از عید متوجه شدم محمد و یکی از خواهرهایم به دلیل علائم مبتلا به کرونا ویروس،  خود را در طبقه پایین منزل پدرم قرنطینه کردند اما به دلیل وخیم شدن حال محمد به اجبار به بیمارستان تامین اجتماعی سقز مراجعه می کنند ، اما خانواده م محمد را به بیمارستان امام (ره) که محل کارخودش هم بود میبرند و فورا محمد را در بخش جراحی بستری می کنند.

,

وی با بیان اینکه در مدت بستری محمد در بیمارستان همیشه از طریق تماس ویدیویی  با او در ارتباط بودم گفت: روز جمعه محمد طی تماسی که با من داشت خبر از روند بهبود خود داد و گفت انشاءالله فردا(شنبه16فروردین) ترخیص و روند درمان را در خانه انجام خواهد داد ولی فردای همان روز همسر برادر شهیدم با من تماس گرفت و خبر ناخوشایند وخیم شدن حال محمد را به من داد و بنده هم فورا به سقز آمدم و با تجهیزات پزشکی دو شب آخر را همراه برادر عزیزم بودم.

,

وی افزود: محمد تنها برادرم بود ولی الان پشتیبان و  عزیزم را از دست داده ام زندگی من و خانوادم زیر و رو شد جرأت نگاه کردن به پسر7 ساله و دختر 14ساله برادرم را ندارم وقتی اشک های این دو یادگار محمد را می بینم انگار دنیا بر سرم خراب شده است.

,

این برادر شهید مدافع سلامت ادامه داد: مردم تا بلا یا حادثه ای را تجربه نکنند همه هشدارها را دست کم می گیرند ولی از تمام کسانی که این حرف های من را می شنوند یا می خوانند خواهش می کنم کاری نکنید که اینچنین تجربه ی سختی نصیبشان شود و جان خود و خانواده خود را با بی احتیاطی به خطر اندازند.

,

وی می گوید: محمد ما رفت ولی محمدهای دیگری هنوز با این بیماری و مبارزه با آن دست و پنجه نرم می کنند، از طرفی داغ بزرگی را تجربه کردیم ولی از طرف دیگری نیز به خود افتخار می کنم که شهید محمد یاراحمدی برادر من بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه