اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛

هیچ طرحی برای مستمری بیکاران و سرپرستان خانواده نداریم/شهروندان به شایعات توجه نکنند

هیچ طرحی برای مستمری بیکاران و سرپرستان خانواده نداریم/شهروندان به شایعات توجه نکنند
مهرداد جهاندیده گفت: شایعات موجود در مورد ثبت نام برای مستمری بیکاران و سرپرستان خانواده ها مورد تایید نیست و نباید شهروندان به هر پیامی در شبکه های اجتماعی توجه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون، با رد شایعه های موجود در فضای مجازی مبنی بر واریز مستمری برای سرپرستان خانواده ها، بیان کرد: هیچ طرحی برای درنظر گرفتن مستمری برای سرپرستان خانواده ها، افراد بیکار و بدون درآمد وجود نداشته و این شایعات فضای مجازی درست نیست.

وی افزود: تنها برای افرادی که کار و شغل آنان به دلیل کرونا تعطیل شده و بیمه تامین اجتماعی داشته اند بیمه بیکاری تعلق می گیرد که برای این مهم نیز سایتی مشخص شده که این افراد به آن مراجعه کرده و ثبت نام می کنند و اگر تایید شود برای دریافت بیمه بیکاری از سوی تامین اجتماعی اقدام می شود.

جهاندیده با تاکید بر اینکه برای حل مشکل کسب و کارهای تحت تاثیر کرونا اقداماتی شده است، اذعان کرد: برای کمک به کسب و کارهای متأثر از کرونا چندین برنامه داریم که هنوز در دست بررسی است و طی روزهای بعدی اعلام خواهد شد تا بتوانیم از این افراد حمایت کنیم.

وی ادامه داد: شهروندان هرگونه خبری را باید از مراجع رسمی آن دنبال کنند و به شایعات توجه نکنند.

 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه