اخبار داغ

استاندار خراسان‌جنوبی:

رزمایش پدافند بیولوژیکی نمایش اقتدار نیروهای مسلح است

رزمایش پدافند بیولوژیکی نمایش اقتدار نیروهای مسلح است
معتمدیان گفت: رزمایش پدافند بیولوژیکی شهدای سلامت ضمن مانور و نمایش اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در جهت کمک به قطع زنجیره ویروس کرونا در سطح کشور تأثیرات به سزایی خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان‌جنوبی در رزمایش پدافند بیولوژیکی شهدای سلامت در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در استان خراسان‌جنوبی از همان روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا با همکاری و هم افزایی که بین همه نیروهای درگیر موضوع بود همدلی خوبی جهت مقابله با ویروس کرونا انجام گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: مردم همراهی خوبی داشتند و الحمدلله شاهد ثبات و آرامش خوبی در عرصه مبارزه با ویروس قرار گرفتیم که قطعا حاصل زحمات و تلاش‌های همه دست اندرکاران این موضوع است.
,
 
,
استاندار خراسان‌جنوبی گفت: امروز نیز با توجه به اوامری که از ناحیه فرماندهی معظم کل قوا در جهت آمادگی نیروهای مسلح و مقابله احتمالی با حملات بولوژیکی دشمن مطرح بوده در سراسر کشور بر اساس سیاست‌های ابلاغی از طرف ستاد کل نیروهای مسلح که همراه با سیاست‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا در کشور بوده آغاز شده است.
,
 
,
معتمدیان تصریح کرد: حضور یگان‌های سپاه پاسداران، بسیجیان و همکاری شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و نیروی انتظامی در استان‌های مختلف ضمن مانور و نمایش اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در جهت کمک به قطع زنجیره بیماری در سطح کشور تأثیرات به سزایی خواهد داشت.
,
 
,
 وی بیان کرد: با تلاش سپاه و تیپ انصارالرضا علیه السلام و همکاری که قرارگاه ثامن الائمه(عج) انجام دادند از امروز به مدت ده روز رزمایش مقابله با تهدیدات بیولوژیک در سطح استان، ابتدا از شهرستان بیرجند آغاز خواهد شد و با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی به اتمام خواهد رسید. 
,
 
,
استاندار خراسان‌جنوبی متذکر شد: از زحمات و تلاش‌های همه سپاه، بسیجیان، نیروی انتظامی و ارتش و همه دست اندرکاران عرصه مبارزه با کرونا به ویژه تلاش گران عرصه سلامت پزشکان، پرستاران و واحدهای درمانی تقدیر و تشکر می‌کنم.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه