اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان خبر داد؛

طنین انداز شدن ندای «لبیک یا مهدی» در روز نیمه شعبان

طنین انداز شدن ندای «لبیک یا مهدی» در روز نیمه شعبان
حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری، با بیان اینکه کاروان های شادی بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت فعال خواهند بود گفت: گروه های سرود، تواشیح و مدیحه سرایی در مناطق پر تراکم حضور خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه برنامه های سازمان تبلیغات در شب نیمه شعبان به صورت ملی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد، گفت: از دیگر برنامه های شب نیمه شعبان این است که مومنان از ساعت ۲۱ در پشت بام منازلشان ندای لبیک یا مهدی سر بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

نظیری، با اشاره به اینکه برنامه نور افشانی آسمان شهر را در مجتمع فرهنگی عین القضات خواهیم داشت، افزود: این برنامه به صورت زنده از صداوسیما مرکز همدان پخش خواهد شد.

,

وی با تاکید براینکه در روایات توصیه شده است که مومنان در شب نیمه شعبان به استغاثه بپردازند، خاطر نشان کرد: مردم می توانند در صورت مساعد بودن هوا، نماز امام زمان(عج) را در پشت بام منازل و زیر آسمان بخوانند.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه هماهنگی ها برای حضور کاروان های شادی در روز نیمه شعبان انجام شده، گفت: کاروان های شادی بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت فعال خواهند بود و گروه های سرود، تواشیح و مدیحه سرایی در مناطق پر تراکم حضور خواهند داشت.

,

نظیری، با اشاره به اینکه مردم می توانند صبح و بعدازظهر روز نیمه شعبان از پنجره و تراس منازل برنامه ها را ببینند، افزود: در سطح استان و بخش های مختلف پویش نذر مهربانی، پویش قرانی و حتی بخشش اجاره بها پیشتاز بودیم.

,

وی ادامه داد: پویش کتابخوانی، مرکز مشاوره حوزه خانواده و همچنین کارگروه کودک و نوجوان به طور تخصصی فعالیت داشتند و تاکنون ۱۲اثر تولید شده است که از شبکه همدان پخش خواهند شد.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه آثار تولیدی در حوزه بازی کودکان و آموزش خانواده برای ایجاد فضای بازی در خانه ها می باشد،افزود: بستر فعالیت های سازمان در این ایام تغییر یافته و کار تعطیل نشده و حتی بیشتر هم شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه