اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان چابهار:

سپاه چابهار 1150 بسته بهداشتی و معیشتی در مناطق محروم توزیع کرد

سپاه چابهار 1150 بسته بهداشتی و معیشتی در مناطق محروم توزیع کرد
محمدعلی پوراحمدیان گفت: یک هزار و 150 بسته اقلام بهداشتی و معیشتی بین مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر و روستاهای توابع شهرستان چابهار توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی پوراحمدیان؛ فرمانده سپاه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، با اشاره به اقلام توزیع شده در میان مردم مناطق محروم شهری و روستایی این شهرستان بیان کرد: برخی خانوار‌ها در شرایط کرونایی دچار آسیب شدند، با همکاری حوزه مقاومت شهید چمران شهر نگور، حوزه بسیج شهید عالی کمب و بسیج ادارات بسته‌های بهداشتی و حمایتی تهیه و به دست اقشار آسیب پذیر رسید.

وی ادامه داد: با کمک حوزه های مقاومت روستایی یک هزار و 150 بسته‌ شامل 750 بسته بهداشتی و 400 بسته معیشتی شامل برنج، روغن، قند، ماکارونی، برنج، رب در اختیار آن‌ها قرارگرفت.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار با اشاره به اینکه این فعالیت ها و اقدمات تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا ادامه خواهد یافت، گفت: توزیع این بسته ها در روستاهای نوبندیان، هلگداری اشرف، هلگداری عثمان در شهرستان دشتیاری و روستای کمب، هوت آباد، رمین، احمد آباد در بخش مرکزی انجام شد و این تا ازبین رفتن کامل ویروس کرونا ادامه دارد.
 
وی تصریح کرد: در اکثر روستاها، قرارگاه زیستی تشکیل‌ شده که دهیاری‌ها و مراکز بهداشت روستایی نیز در آن مشارکت دارند.

پوراحمدیان گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا هنوز کنترل نشده، مردم باید همچنان در خانه مانده و در صورت خروج از منزل نیز همه مسائل و توصیه های بهداشتی را به صورت جدی رعایت کنند.

وی با اشاره به رسالت سپاه افرود: سپاه همواره خادم و نوکر مردم و تا پای جان همراه و همگام با کادر درمانی برای برطرف کردن نیازهای پزشکی و مهار کرونا همچنان ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: از اسفند ماه سال گذشته و حضور بسیجیان که بصورت جهادی و شبانه روزی در امر تهیه و توزیع، ضدعفونی معابرفعالیت داشتند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه