اخبار داغ

پیشکسوت فوتبال اصفهان:

ادامه لیگ برتر توجیهی ندارد

ادامه لیگ برتر توجیهی ندارد
پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: به نظر من ادامه این لیگ منطقه ای به نطر نمی رسد و باید با ساز و کاری ادامه بازی ها انجام نشود؛ البته شاید فیفا با توجه به همه گیری و کشورهای زیادی که درگیر این موضوع هستند شرایط خاصی را اعلام و برنامه ای ویژه را دنبال کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن شمس در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: بیماری کرونا بر لیگ های فوتبال در کشورهای مختلف اثر گذاشته است، که در کشور ما هم این تاثیر اتفاق افتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

پیشکسوت فوتبال اصفهان تصریح کرد: اگر بخواهد لیگ در کشورمان ادامه یابد، به این معنی است که بعد از اینکه بیماری کرونا پایان یافت به تیم ها اجازه از سرگیری تمرینات داده شود.

,

وی افزود: زمان این تمرینات برای تیم ها با توجه به تعطیلی کامل تمرینات حداقل باید بین یک تا دو ماه باشد و این زمان را اگر به زمان ادامه مسابقات اضافه کنیم، تقویم لیگ بعدی را نیز باید با تغییرات اساسی برگزار کنیم.

,

شمس گفت: اگر بخواهیم پس از پایان این لیگ با فاصله کم لیگ بعدی را نیز آغاز کنیم با مصدومیت های فراوان و کیفیت پایین بازی ها رو به رو خواهیم بود.

,

شمس گفت: به نظر من ادامه این لیگ توجیهی ندارد و باید با ساز و کاری ادامه بازی ها انجام نشود؛ البته شاید فیفا با توجه به همه گیری و کشورهای زیادی که درگیر این موضوع هستند شرایط خاصی را اعلام و برنامه ای ویژه را دنبال کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه