اخبار داغ

البرز پرچمدار تولید ماسک شد؛

برش روزانه 200 هزار ماسک در کارخانه عصر جدیدِ کرج/ 150 مجاهد سلامت البرز کانون تولید ماسک و گان در کشور شدند+ تصاویر

برش روزانه 200 هزار ماسک در کارخانه عصر جدیدِ کرج/ 150 مجاهد سلامت البرز کانون تولید ماسک و گان در کشور شدند+ تصاویر
عصر جدید یکی از کارخانه های استان البرز در حصارک کرج است که با مساحتی 2 هزار متری از همان روزهای نخست شیوع کرونا در البرز به خواسته سازمان بسیج اصناف کشور لبیک گفته و روزانه به دوخت ماسک و البسه بیمارستانی می پردازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها بر خلاف کاسبان کرونایی که از آب گل آلود ماهی می گیرند هستند کسانی که تمام توان و ظرفیت مجموعه خود را به کار می گیرند تا با تامین امکانات و تجهیزات لازم برای وزارت بهداشت، آب دردل کادر درمانی و پزشکانی که شب را در جوار بیماران کرونایی به روز می رسانند، تکان نخورد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
عصر جدید یکی از کارخانه های استان البرز در حصارک کرج است که با مساحتی 2 هزار متری از همان روزهای نخست شیوع کرونا در البرز به خواسته سازمان بسیج اصناف کشور لبیک گفته و روزانه به تولید و دوخت ماسک و البسه بیمارستانی می پردازد تا علاوه بر تامین نیاز البرز سایر استان ها را هم از نظر امکانات بی نیاز کند. 
,
 
,
ناصر افتخاری رئیس کارخانه عصر جدید در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ "ظرفیت فعلی تولید ماسک در مجموعه ما 30 الی 35 هزار ماسک در روز است و در ادامه به مرز 50 هزار عدد در روز هم می رسد. خیریه ها، وزارت دفاع، سپاه و بسیج اصناف در تهیه مواد اولیه ما را همراهی می کنند، پارچه و کش توسط آنها تهیه شده و ما صرفا کار دوخت را انجام می دهیم. 
,
 
,
150 نفر در کارخانه عصر جدید به فعالیت مشغول هستند، روزانه هر شیفت ظرفیت برش 200 هزار ماسک دارند و حتی می توانیم به کارگاه های دیگر که امکان برش ندارند کمک کنیم. در زمینه گان های بیمارستانی ظرفیت دوخت کارخانه روزانه تا 4 هزار عدد است اما برای برش تا روزی 12 هزار گان ظرفیت داریم. 
,
 
,
ما دخالتی در توزیع نداریم و به سفارش بسیج اصناف کشور دوخت گان و ماسک انجام می دهیم، خوشبختانه ورود بسیج به عرصه تهیه اقلام بهداشتی و ابسه بیمارستانی بازویی برای هماهنگی های بیشتر شد، پیش از این پوشاک زنانه تولید می کردیم اما با توجه به اینکه خودمان را در برابر سلامت مردم متعهد می دانیم به خواسته سازمان بسیج اصناف کشور برای دوخت ماسک و گان پاسخ مثبت دادیم.   
,
 
,
عده ای در کادر درمانی در حال خدمت هستند و ما هم وظیفه خودمان را دانستیم که در این عرصه پشتبان مردم باشیم، امروز برطرف کردن امکانات و رفع خلا موجود در حوزه درمانی و بازگشت سلامت مردم دغدغه اصلی همه ماست، تمام ظرفیت ها را به کار گرفته ایم ، مباحث ریالی را کنار گذاشته ایم و صرفا تمرکزمان روی ماسک و لباس بیمارستانی است".  
,
 
,
افتخاری در ادامه با تصاویر زیر ما را به بازدید از کارخانه تولیدی شان می برد تا شاهد تلاش بی وقفه خادمان سلامت مردم در این مکان باشیم، عصر جدیدی که طی روزهای اخیر غلامرضا حسن پور، رئیس سازمان بسیج اصناف کشور هم از آن بازدید کرده است؛ 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه