اخبار داغ

فرمند در صحن علنی مجلس:

مردم انتظار دارند دولت مبلغی را برای بهبود وضعیت اقتصادی شان اختصاص دهد

مردم انتظار دارند دولت مبلغی را برای بهبود وضعیت اقتصادی شان اختصاص دهد
نماینده مردم میانه در مجلس با بیان اینکه مردم انتظار دارند دولت مبلغی را برای بهبود وضعیت اقتصادی شان اختصاص دهد گفت: دولت در شرایط فعلی باید تمامی دارایی و موجودی خود را به صورت شفاف با مردم در میان بگذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فردین فرمند در جلسه علنی امروز (سه شنبه 19 فروردین 99) مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت کشور در شرایط شیوع بیماری کرونا گفت: در این سال ها با جنگ اقتصادی مواجه بودیم، حال کرونا نیز به ما تحمیل شد. اگر دقت کنیم خداوند چه حکمت هایی در زندگی به ما نشان می دهد. در حال حاضر آمریکا و تمام متحدانش مشغول کنترل بیماری کرونا هستند و ما فرصت داریم خودمان را از کرونای اقتصادی که سال ها به دلیل توجه به منابع نفتی به وجود آمد، نجات دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت های رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در رابطه با مشکلات تامین گوشت مرغ گفت: اگر به این موضوع توجه نشود، در 45 روز آینده با پایان ماه مبارک رمضان با مشکل جدی تامین مرغ مواجه خواهیم شد که این موضوع بر طبقه ضعیف جامعه که تنها منابع دریافت پروتئینش مرغ است، اثر منفی دارد.

,

وی با بیان اینکه باید به کشورهای درگیر با بیماری کرونا توجه کنیم که کدام موفق بوده اند، ادامه داد: ترامپ پس از گاف بزرگی که در رابطه با بیماری کرونا و مدیریت آن در کشورش داد، از کره جنوبی که کشوری موفق در مدیریت این بیماری بوده است، کمک خواست.

,

فرمند اظهار کرد: ما در مجلس حاضر شدیم تا فکری برای شرایط فعلی کشور کنیم، در حال حاضر طرحی سه فوریتی مبنی بر تعطیلی کامل کشور به مدت یک ماه از سوی نمایندگان ارائه شده است ، اما هیچ فکری برای درآمد و معیشت اقشار ضعیف جامعه نشده است.

,

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: مردم انتظار دارند دولت مبلغی را برای بهبود وضعیت اقتصادی شان اختصاص دهد، اما هیچکس نمی پرسد که این پول از چه طریقی باید تامین شود.

,

وی با بیان اینکه مشکل اصلی در کشور ما شفافیت است، افزود: متاسفانه ما یک جلسه نتوانستیم برای بررسی لایحه بودجه کشور برگزار کنیم، چرا باید بودجه سالانه کشور در این وضعیت قرار بگیرد؟ آیا منابع درآمدی بودجه سال آینده با وجود مشکلاتی که در فروش نفت داریم، قابل تحقق است و پولی برای پرداخت حقوق داریم؟

,

فرمند با بیان اینکه توقع مردم بالا رفته، چرا که دولت در رابطه با میزان منابع موجود خود شفاف نبوده است، اظهار داشت: حال دولت در شرایط فعلی باید تمامی دارایی و موجودی خود را به صورت شفاف با مردم در میان بگذارد. ما در این انقلاب قول رفع محرومیت و استقرار عدالت دادیم و باید به آن عمل کنیم.

,

نماینده مردم میانه در مجلس در پایان گفت: ما روزانه 10 بار ذکر «ایّاکَ نَعْبُدُ وَ ایّاکَ نَسْتَعین»  را قرائت می کنیم، پس اگر به خدا ایمان داریم، باید از او کمک بخواهیم.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه