اخبار داغ

انتقادات شدید امام جمعه رستم آباد از شهردار؛

توهین وقیحانه به نیروهای جهادی مایه تأسف است/ شهردار رستم آباد از بهمن ماه سال ۹۷قرار بود عزل شود!

توهین وقیحانه به نیروهای جهادی مایه تأسف است/  شهردار رستم آباد از بهمن ماه سال ۹۷قرار بود عزل شود!
امام جمعه رستم آباد گفت: اعضای شورای شهر در تاریخ بهمن ماه سال ۹۷ به دلیل مسائلی که برای شهردار پیش آمد و موجب آبروریزی شده بود در دفتر بنده جلسه گذاشتند و همه متفق القول شدند برای برکناری شهردار و اعلام کردند که نهایت تا آخر بهمن همان سال شهردار رفتنی است اما گویا شورای شهر آن عرضه و جسارت را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسین مالکی امام جمعه رستم آباد در گفتگو با خبرنگار ۸دی با انتقادات از عملکرد شهردار رستم آباد، اظهارکرد: شهردار رستم آباد کارخانه داری است که بنابر تحقیقات انجام شده بیشتر دقت خود را در خارج از شهرداری می گذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی با بیان اینکه در مدت ۸ سالی که در رستم‌آباد هستم، شهردار به مدت ۳ سال و نیم در  این مسند است، گفت: ایشان شاید به تعداد انگشتان دست در نماز جمعه شرکت نکرده و عملا توجهی به حضور در مراسمات مذهبی و ملی ندارند.

,

امام جمعه رستم آباد گفت: از این رو یکی از دلایلی که صدایم درآمد و عملا ارتباطم را با شورای شهر به دلیل عدم عزل ایشان و با شخص شهردار قطع کرده ام عدم شرکت در مراسمات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بی توجهی به آن بود.

,

وی ادامه داد: همین اتفاقات موجب شد که از شهردار فاصله بگیرم و مردم متوجه شدند و  مردم الان نسبت به ایشان هیچ نظر مثبتی ندارند با توجه به اینکه از اول هم نظر مثبتی نداشتند.

,

امام جمعه رستم آباد گفت: اعضای شورای شهر در تاریخ بهمن ماه سال ۹۷ به دلیل مسائلی که برای شهردار پیش آمد و موجب آبروریزی شده بود در دفتر بنده جلسه گذاشتند و همه متفق القول شدند برای برکناری شهردار و اعلام کردند که نهایت تا آخر بهمن همان سال شهردار رفتنی است اما متأسفانه اعضای شورای شهر رستم آباد گویا آن عرضه، جسارت و غیرت را ندارند که این شهردار را با این عملکرد نادرست عزل کنندِ

,

وی گفت: همین امر منجر شد به اینکه ایشان خیلی هتاک به جوانان انقلابی و جهادی که مثل دوران ۸ سال دفاع مقدس بسیجی وار برای کیان مملکت در خط مقدم  برای سلامتی مردم در این دوره جان خود را به خطر می اندازند از تعابیر و کلمات وقیح استفاده کنند.

,

حجت الاسلام مالکی ادامه داد: متأسفانه در مکان فرمانداری که باید حامی گروه های جهادی و سلامت مردم را در پی داشته باشند این کلمات و جملات گفته می شود و هیچکس هیچ حرفی نمی زند و از این زحمات نیروهای بسیجی و جهادی دفاع نمی کنند، جای تأسف دارد در مقابل عالی ترین مقام دولت در شهرستان این حرف ها زده می شود و هیچ واکنشی نشان داده نمی شود.

,

امام جمعه رستم آباد گفت: ۱۰۰ درصد باید  این مدیران برکنار شوند اما آدم این کار نیست که چنین اقدامی انجام دهد و غیرت دینی و ملی در شورای شهر دیده نمی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه