اخبار داغ

مسئول میراث فرهنگی نظرآباد:

ویراژ موتورسواران بر تپه تینال نظرآباد در روزهای کرونایی کذب است

ویراژ موتورسواران بر تپه تینال نظرآباد در روزهای کرونایی کذب است
زینعلی آصفی گفت: در ایام نوروز اطراف تپه باستانی تینال سرسبز است در حالی که در فیلم منتشر شده در فضای مجازی با موضوعیت ویراژ موتورسواران در این منطقه، سرسبزی وجود ندارد و از آرشیو سالهای گذشته استفاده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، طی روزهای اخیر خبری مبنی بر ویراژ موتورسواران بر تپه باستانی تینال نظرآباد در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و واکنش های فراوانی را به دنبال داشت اما اظهارات مسئول میراث فرهنگی شهرستان نظرآباد علاوه بر تکذیب خبر مذکور نشان داد فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده، مرتبط با سنوات گذشته است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
زینعلی آصفی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: ایستگاه پایش سلامت برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا از تاریخ 2 فروردین 99 در ورودی روستایی که به زینال تپه ختم می شود، مستقر شده است و تا تاریخ 22 فروردین به فعالیت خود ادامه می دهد و به دستور رئیس جمهور، مسئولین استانی و شهرستانی مبنی بر عدم تجمع افراد در سطح، اطراف روستاها و تفرج گاه ها از تجمع در این مناطق جلوگیری و حفاظت به عمل آمده است. 
, تیتریک,
 
,
وی افزود: خبر ویراژ موتورسواران بر تپه باستانی نظرآباد در شبکه های اجتماعی نشر داده شده است در حالی که روز هفدهم فروردین ایستگاه پایش سلامت در منطقه مذکور دایر بوده و به دلیل شرایط جوی نامناسب و برودت هوا کسی از روستا خارج نشده است. همچنین در ایام نوروز اطراف تپه باستانی تینال سرسبز است در حالی که در فیلم منتشر شده در فضای مجازی سرسبزی وجود ندارد و از آرشیو سالهای گذشته استفاده شده است. 
,
 
,
مسئول میراث فرهنگی شهرستان نظرآباد اظهار داشت: شورای اسلامی، پایگاه بسیج، روحانیون، مسئولین شبکه بهداشت و جوانان نظرآبادی به صورت خودجوش از ابتدای نوروز تا کنون به دستور بخشدار مرکزی این شهرستان و فرمانده حوزه 719 اصل دهقان در راستای پیشگیری از شیوع کووید 19 در مبادی ورودی اقدام به راه اندازی ایستگاه سلامت کرده اند.  
 
 
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه