اخبار داغ

رئیس مرکز آموزشی درمانی واسعی خبر داد:

تولد اولین نوزاد سبزواری مبتلا به کرونا

تولد اولین نوزاد سبزواری مبتلا به کرونا
رئیس مرکز آموزشی درمانی واسعی گفت: اولین نوزاد سبزواری از مادر مبتلا به کرونا در بیمارستان واسعی متولد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طاها حسینی در گفت و گو با صبح توس؛ بابیان اینکه مادر این نوزاد پس از تشخیص ابتلای قطعی به کرونا ویروس با بستری در بخش مراقبت های ویژه به صورت تخصصی مورد مراقبت قرار گرفت اظهارداشت:این مادر دو هفته است که در بیمارستان بستری بوده و مراقبت های ویژه ازان به عمل می آید

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه مراقبتهای ویژه از این مادر موثر بوده و روند بهبودی در حال وی دیده می شود ادامه داد: نوزاد این مادر با وزن 3 کیلو 400گرم متولد شده است.

,

رییس بیمارستان واسعی با اشاره به نیاز مراقبت از مادر و نوزاد به صورت ویژه تصریح کرد: هم اکنون هر دو نفر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری هستند و خوشبختانه مشکلی برای هیچ کدام به وجود نیامده است.

,

حسینی تولد این نوزاد را بدون هیچ مشکلی حاصل تلاش همکاران بخش کرونا در سبزوار دانست و افزود: تولد این نوزاد امید تازه ای را در دل کادر درمانی ایجاد کرده است.

,

رئیس مرکز آموزشی درمانی واسعی با اشاره به اینکه در حال حاضر سه مادر باردار ومبتلا به کرونا در سبزوار بستری هستند ادامه داد: تمام تلاش کادر درمانی بر این است که مشکلی برای این افراد به وجود نیایید.

,

هم اکنون 141 بیمار مبتلا به کرونا ویوروس در سبزوار تحت مداوا هستند که 107 نفر از این تعداد بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه