اخبار داغ

جزییات اکران اعلام شد؛

آغاز اکران آنلاین «خروج» از ۲۴ فروردین/ قیمت بلیت ۱۲ هزار تومان

آغاز اکران آنلاین «خروج» از ۲۴ فروردین/ قیمت بلیت ۱۲ هزار تومان
فیلم سینمایی «خروج» بیستمین اثر ابراهیم حاتمی کیا از ۲۴ فروردین برای اولین بار قبل از نمایش در سینما در فیلیمو عرضه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با تصمیم مدیران و سازندگان فیلم سینمایی «خروج»، به دلیل شیوع ویروس کرونا و طولانی شدن حضور مردم در خانه از یکشنبه ۲۴ فروردین این فیلم به صورت آنلاین و پیش از اکران عمومی سینما وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, با تصمیم مدیران و سازندگان فیلم سینمایی «خروج»، به دلیل شیوع ویروس , کرونا,  و طولانی شدن حضور مردم در خانه از یکشنبه ۲۴ فروردین این فیلم به صورت آنلاین و پیش از اکران عمومی سینما وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.,

«خروج» ابراهیم حاتمی‌کیا به عنوان اولین فیلم سینمای آنلاین، برای حفظ قانون کپی رایت قابلیت دانلود ندارد و مخاطبان می‌توانند با پرداخت ۱۲ هزار تومان به مدت ۲۴ ساعت در سرویس وی‌اودی فیلیمو، این فیلم را تماشا کنند.

, وی‌اودی, فیلیمو,

این فیلم زندگی گروهی پنبه‌کار شهرستانی را روایت می‌کنند که محصول‌شان بر اثر بارش شدید باران آب خورده و وعده‌هایی که به آن‌ها داده شده، پوچ درآمده این گروه تصمیم می‌گیرند برای اعتراض به وضعیتشان نزد هیأتدولت در نهاد ریاست جمهوری بروند.

, هیأت,

در این فیلم فرامرز قریبیان، پانته‌آ پناهی‌ها، کامبیز دیرباز، سام قریبیان، محمدرضا شریفی‌نیا، گیتی قاسمی، جهانگیر الماسی به‌عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداختند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه