اخبار داغ

پامپئو:

تحریم ایران ادامه می‌یابد

تحریم ایران ادامه می‌یابد
وزیر امور خارجه آمریکا روز سه‌شنبه ضمن تکرار ادعاها خواستار تغییر رفتار ایران شد و گفت که تحریم‌ها علیه این کشور ادامه خواهد یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وی که در یک کنفرانس خبری صحبت می‌کرد، افزود: «ایران تحت تحریمها باقی خواهد ماند و تهران باید رفتار خود را تغییر دهد و ملت ایران باید اهمیت این موضوع را درک کند که در راستای تغییر نظام خود گام بردارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پامپئو در ادامه این کنفرانس خبری به بحران شیوع کرونا در آمریکا اشاره کرد و گفت که با شفافیت درباره بحران کرونا به فعالیت می‌پردازیم و به تلاش‌های خود برای تقویت نظام سلامت در آمریکا ادامه می‌دهیم و واشنگتن در صف نخست کشورهایی باقی خواهد ماند که با این ویروس مقابله خواهند کرد.

,

وی به گفت‌وگوهای صلح در افغانستان پرداخت و گفت که طرف‌های افغانستانی می‌دانند که آمریکا به توافق صلح پایبند است و «اشرف غنی« و «عبدالله عبدالله» باید با یکدیگر به توافق برسند.

,

وزیر امور خارجه آمریکا گفت که ویروس کرونا نباید توانایی ما برای مبارزه با داعش در عراق را محدود کند.

,

وی افزود: «تمامی موضوعات راهبردی از جمله آینده حضور نظامی آمریکا در گفت‌وگوها با دولت عراق مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.»

,

پامپئو در ادامه این کنفرانس خبری مدعی شد که کتائب حزب‌الله عراق به دنبال تحمیل نخست وزیر خود در عراق هستند.

,

وزیر امور خارجه آمریکا ادعا کرد: «واشنگتن از هر نخست وزیری که به دنبال پیشرفت عراق باشد حمایت می‌کند.»

,

وی گفت که در پی شیوع ویروس کرونا، واشنگتن پیشنهاد برگزاری مذاکره با دولت عراق در نیمه ماه جولای (اواخر تیرماه) را مطرح کرده است.

,

انتهای پیام/ا

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه