اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان خبرداد

احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی زنجان بر اثر سرما/ مدیریت بحران استان زنجان در آمادگی کامل قرار داد

احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی زنجان بر اثر سرما/ مدیریت بحران استان زنجان در آمادگی کامل قرار داد
صفی‌الله کرامتی، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: به کشاورزان اعلام شده است تا با روشن کردن آتش از سرمازدگی محصولات جلوگیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات به پاسخ بحران با حضور اعضای ستاد به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه بارش‌هایی که از دیروز آغاز شده است تا پایان هفته ادامه دارد، افزود: تا کنون خسارتی به کشاورزان استان وارد نشده است.
,
 
,
این مسئول از اعلام آماده باش به همه اعضای استانی، شهرستانی و دهیاران خبرداد و افزود: در صورت بروز حادثه اعضای ستاد هماهنگی‌ها لازم را برای حل مشکل خواهند داشت.
,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به بارش تگرگ در یکی از شهرستان های استان، گفت: ارزیابان به این شهرستان اعزام شده‌اند تا خسارت احتمالی را برآورد کنند.
,
 
,
کرامتی گفت: فردا صبح دمای برخی نقاط استان به 3 درجه زیر صفر می‌رسد که امیدواریم این سرما تاثیری بر سردرختی‌ها و محصولات کشاورزی نداشته باشد.
,
 
,
وی بیان داشت: به کشاورزان اعلام شده است تا با روشن کردن آتش از سرمازدگی محصولات جلوگیری کنند.
,
 
,
این مسئول یادآور شد: سازمان جهاد کشاورزی استان نیز به همه کشاورزان از طریق سامانه اطلاع رسانی لازم را انجام داده است.
,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه و صدا و سیما، مطبوعات و خبرگزاری ها در آگاه سازی مردم تلاش می‌کنند، گفت: این اقدامات قابل تقدیر است.
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه