اخبار داغ

رئیس‌جمهور آمریکا؛

بازرس کل وزارت دفاع آمریکا برکنار شد

بازرس کل وزارت دفاع آمریکا برکنار شد
رئیس‌جمهور آمریکا بازرس کل وزارت دفاع این کشور را که اخیراً وظیفه نظارت بر نحوه هزینه کردن بودجه در نظر گرفته شده برای مقابله با بحران کرونا در آمریکا را نیز به وی محول شده بود را برکنار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان روز سه‌شنبه گزارش داد که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا شب گذشته «گلن فاین» بازرس کل وزارت دفاع آمریکا که از سال 2016 (آخرین سال ریاست جمهوری باراک اوباما) در این سمت حضور داشته را برکنار کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

«دورنا آلن» از سخنگویان وزارت دفاع آمریکا امروز سه‌شنبه در مصاحبه با سی‌ان‌ان خبر برکناری بازرس کل وزارت دفاع آمریکا را اعلام کرد اما چیزی در خصوص علت برکناری وی نگفت.

,

گلن فاین علاوه بر حضور در سمت بازرس کل وزارت دفاع آمریکا، اخیراً وظیفه نظارت بر نحوه هزینه کردن بودجه گزاف در نظر گرفته شده برای مقابله با بحران کرونا در آمریکا را نیز بر عهده گرفته بود.

,

دورنا آلن در خصوص ادامه فعالیت گلن فاین در کمیته پاسخگویی مقابله با کرونا در آمریکا -که وظیفه نظارت بر نحوه هزینه کردن بودجه در نظر گرفته شده برای مقابله با بحران کرونا در این کشور را بر عهده دارد- نیز گفت: «بازرسی کل وزارت دفاع بخشی از این کمیته است. آقای فاین از این پس به عنوان رئیس این کمیته فعالیت نخواهد کرد زیرا دیگر بازرس کل وزارت دفاع نیست.»

,

دفتر گلن فاین ساعتی نیز با تأیید این خبر اعلام کرده است که دونالد ترامپ، «جیسون ابند» را به عنوان نامزد جانشینی وی در نظر گرفته است.

,

انتهای پیام/ ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه