اخبار داغ

با اهدای بسته های فرهنگی؛

طرح ابتکاری ارشاد مروست برای در خانه ماندن شهروندان

طرح ابتکاری ارشاد مروست برای در خانه ماندن شهروندان
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست با تهیه بسته های فرهنگی شامل چندین جلد کتاب و ماسک‌های بهداشتی و اهدا به مردم از شهروندان خواست در منزل بمانند و مطالعه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت فلاحتی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اجرای طرح تشویق مردم به ماندن در خانه در شهر مروست، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و همه گیر شدن این بیماری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست برای در خانه ماندن مردم برنامه‌ریزی‌هایی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست اضافه کرد: تهیه بسته های فرهنگی شامل چندین جلد کتاب، ماسک‌های بهداشتی و اهدا آن به مردم از سوی اداره ارشاد مروست انجام گرفت تا با این کار مردم ترغیب شوند در خانه بمانند و مطالعه کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه باید از کرونا فرصت ساخت عنوان کرد: هم اکنون که به خاطر این بیماری مردم مجبور هستند در خانه بمانند، بهترین کار در این شرایط مطالعه و اُنس با کتاب است.

,

فلاحتی ادامه داد: باید از لحظات ماندن در منزل با مطالعه کردن لذت برد و با این کار هم به اطلاعات و آگاهی خود بیفزاییم و هم با ماندن در منزل به‌سلامت خود و جامعه کمک کنیم.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست با بیان اینکه در طرح تشویق مردم به خانه ماندن، 600 عنوان کتاب اهدا شد گفت: اهدای بسته فرهنگی، ماسک و ضدعفونی کننده از دیگر اقلام اهدایی به شهروندان بود.

,

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با یک همبستگی ملی و همراهی مردم شریف ایران شاهد شکست کرونا در آینده نزدیک باشیم.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه