اخبار داغ

سازمان هواشناسی ایران گزارش می دهد؛

بارش شدید در نیمه شرقی دریای خزر/ بارش برف در ارتفاعات زاگرس

بارش شدید در نیمه شرقی دریای خزر/ بارش برف در ارتفاعات زاگرس
سازمان هواشناسی امروز و فردا در اکثر مناطق کشور به جز استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگانبارش باران،‌رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی،‌ در مناطق مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات و مناطق سردسیر نوار شمالی کشور و ارتفعات زاگرس مرکزی بارش برف پیش‌بینی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا در اکثر مناطق کشور به جز استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگانبارش باران،‌رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی،‌ در مناطق مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات و مناطق سردسیر نوار شمالی کشور و ارتفعات زاگرس مرکزی بارش برف پیش‌بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روزهای جمعه و شنبه این وضعیت در اکثر مناطق کشور به جز جنوب و جنوب شرق ادامه خواهد داشت.

,

روز یکشنبه هفته آینده بارش‌ها در شمال غرب، سواحل شرقی دریای خزر،‌شمال شرق،‌شرق و استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و جنوبی ادامه خواهد داشت،‌ضمن این‌که دریای خزر طی 24 ساعت آینده مواج خواهد بود.

,

به گزارش تسنیم،‌ آسمان تهران امروز ابری با باراش باران در برخی ساعات،‌فردا ابری همراه با بارش پراکنده، روز جمعه نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات رگبار پراکنده و شنبه ابری همراه با بارش باران و رعدوبرق پیش بینی شده است.

,

سرعت وزش باد در پایتخت امروز 17 تا 22 کیلومتر در ساعت در جهت جنوبی است. صبح فردا سرعت وزش باد در جهت جنوب 11 تا 17 کیلومتر و در بعدازظهر 9 تا 15 کیلومتر در جهت شرق-جنوب شرقی خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه