اخبار داغ

استاندار خراسان‌جنوبی تاکید کرد

اتمام پروژه‌های نیمه تمام خراسان‌جنوبی تا پایان دولت

اتمام پروژه‌های نیمه تمام خراسان‌جنوبی تا پایان دولت
معتمدیان گفت: پروژه‌های نیمه تمام در خراسان‌جنوبی که از پیشرفت بالایی برخوردار باشند چه در حوزه زیرساختی و چه در حوزه اقتصادی، در اولویت برنامه‌ها برای اتمام تا پایان دولت قرار می‌گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در جلسه ستاد برنامه ریزی و راهبری جهش تولید استان که با محوریت طرح‌های عمرانی برگزار شد با اشاره به عنوان سال به تبیین شاخصه‌های جهش تولید پرداخت و گفت : امسال باید فعالیت‌های جاری دستگاه‌ها جهش معناداری  پیدا کرده و به سرانجام برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی در تشریح شاخصه های پروژه‌های سال جاری گفت:اتمام و  به مرحله بهره‌برداری رساندن پروژه‌ها تا پایان دولت تدبیر و امید و همچنین مشارکتی بودن و بهره‌گیری از ظرفیت ماده ۵ و ۶ بخشی از جمله این شاخصه‌هاست.  
,
 
,
استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: پروژه‌های نیمه تمامی که از پیشرفت بالایی برخوردار باشند چه در حوزه زیرساختی و چه در حوزه اقتصادی، در اولویت برنامه‌ها قرار می‌گیرند.
,
 
,
معتمدیان اظهار کرد: در طول عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سرمایه گذاری بسیار سنگینی در بحث زیرساخت‌های روستایی صورت پذیرفته که بسیار مایه فخر و مباهات است.  
,
 
,
وی ادامه داد: برق دار شدن صد در صد روستاها و گازدار شدن روستاهای استان تا پایان دولت تدبیر و امید تنها گوشه ای از این خدمات ارزشمند است.  
,
 
,
استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌ها مکلفند همزمان با توسعه زیرساخت‌ها به اشتغال پایدار روستایی نیز توجه ویژه نمایند تا ضمن معکوس کردن مهاجرت به روستاها، از حاشیه نشینی در شهرها و آسیب های اجتماعی احتمالی جلوگیری شود.  
,
 
,
استاندار درخصوص طرح های مختلف ویژه مناطق روستایی بیان کرد: برای توسعه همه جانبه روستاها و ایجاد اشتغال پایدار  در آنها طرح های مختلفی نظیر نصب پنل های خورشیدی، توسعه صنایع دستی ،تبدیل استان به هاب منطقه ای شتر و... در جریان است.
,
 
,
معتمدیان از طرح خوشه های صنایع دستی به عنوان طرحی زود بازده و اشتغال‌زا نام برد و افزود: بر اساس این طرح در هر شهرستان یکی از صنایع دستی که از بیشترین ظرفیت برخوردار است به عنوان طرحی محوری مورد حمایت قرار می‌گیرد.  
,
 
,
وی تصریح کرد: در خوشه های صنایع دستی با سرمایه گذاری محدود می توان اشتغال زایی فراوانی رقم زد.  
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه