اخبار داغ

در نشست ویدئو کنفرانس با مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

وزیر ارشاد بر حضور فعال اصحاب فرهنگ در مقابله با کرونا تاکید کرد

وزیر ارشاد بر حضور فعال اصحاب فرهنگ در مقابله با کرونا تاکید کرد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت که مدیران استانی و ستادی این وزارتخانه در کنار اصحاب فرهنگ و هنر در ۵۰ روز گذشته حتی یک روز از تولید محتوای مورد نیاز دوره کرونایی غافل نبودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی سه‌شنبه شب در نشست ویدئو کنفرانس با مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور اظهار داشت: فعالان و اهالی فرهنگ، هنر، رسانه و دین کشور با حضور فعالانه و راه‌اندازی نهضت تولید محتوا در مقابله با کرونا نشان دادند که همواره در کنار مردم خواهند بود.

وی ادامه داد: مدیران استانی و ستادی این وزارتخانه در کنار اصحاب فرهنگ و هنر در ۵۰ روز گذشته حتی یک روز از تولید محتوای مورد نیاز دوره کرونایی غافل نبوده و این فعالیت‌ها با جدیت تا پایان یافتن این بیماری ادامه خواهد یافت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه پویش‌های مردمی اجتماعی همچون کتاب در خانه، زندگی از نو، در خانه بمانیم، کرونا را شکست می‌دهیم، تئاتر تعطیل نیست، مشاهنر و صدها جشنواره مجازی فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی در سطوح استانی و ملی و حتی بین المللی را نمونه‌هایی از فعالیت‌های انجام شده خودجوش و حمایتی هنرمندان کشور نام برد و خاطرنشان کرد: در کنار تولید پر شمار محتواهای خانه‌محور مانند کنسرت و تئاترهای آن‌لاین با بیننده‌های میلیونی، صدها هنرمند ایرانی در اقدامی خودجوش و مدبرانه با اعتراض به تحریم‌های ظالمانه بر علیه ملت بزرگ ایران وجدان هنرمندان مستقل جهان را مورد خطاب قرار داده که پژواک گسترده‌ای در عرصه بین‌الملل داشته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: اجرای موفق سیاست‌ها و مصوبات مهم ستاد ملی کرونا مانند، ماندن در خانه، کاهش سفرهای نوروزی و فاصله‌گذاری اجتماعی محصول فرهنگ‌سازی و جریان هماهنگ رسانه‌ای کشور اعم از صداوسیما، هنرمندان و فعالان رسانه‌ای کشور است.

وی افزود: بیان این اقدامات مهم و اثر گذار هنرمندان، دفاع از عملکرد یک صنف باهویت و ریشه‌داری است که در این شرایط سخت در کنار مردم قرار دارند
صالحی با اشاره به برگزاری ۸۷ جلسه شورای اطلاع‌رسانی در استان‌های کشور با دبیری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراز داشت: در این جلسات نحوه مدیریت فضای رسانه‌ای و برنامه‌ریزی به منظور تولید و انتشار محتواهای آموزشی و ترویجی چندرسانه‌ای در دستور کار بوده که با همت و همراهی اصحاب فرهنگ و هنر این محتواها با کیفیت مناسب تولید و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کنفرانس, کرونا,
,
, کرونایی,
,
, کتاب در خانه، زندگی از نو، در خانه بمانیم، کرونا را شکست می‌دهیم، تئاتر تعطیل نیست، مشاهنر, کتاب در خانه، زندگی از نو، در خانه بمانیم، کرونا را شکست می‌دهیم، تئاتر تعطیل نیست، مشاهنر, کرونا, مشاهنر, المللی,
,
, کرونا,
,
, گذار,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه