اخبار داغ

کیخا در صحن علنی مجلس:

ضرورت تغییر فضای حاکم بر وزارت جهادکشاورزی/وزیر کشاورزی باید استقلال داشته باشد

ضرورت تغییر فضای حاکم بر وزارت جهادکشاورزی/وزیر کشاورزی باید استقلال داشته باشد
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: فضای حاکم بر مدیریت وزارت جهاد کشاورزی باید تغییر کرده و روحیه جهادی در این وزارتخانه تقویت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس احمدعلی کیخا رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه) 20 فروردین در جلسه علنی که به منظور بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برگزار شده بود، گفت: برای اولین بار است که در مجلس و بعد از اصلاح آیین‌نامه داخلی بررسی صلاحیت وزرا به کمیسیون‌های تخصصی واگذار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به انتظارات و سؤالات کمیسیون کشاورزی از وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی افزود: فضای حاکم بر مدیریت وزارت جهاد کشاورزی باید تغییر کرده و روحیه جهادی در این وزارتخانه تقویت شود.

,

رئیس کمیسیون کشاورزی تصریح کرد: فراجناحی عمل کردن در این وزارتخانه و اولویت قائل شدن برای تعهد در واگذاری مسؤولیت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

,

وی گفت: استقلال وزیر در تصمیمات اجرایی و مدیریتی و همچنین در اولویت به کارگیری جوانان دارای روحیه جهادی و آگاه به مسائل مربوط به وزارت جهاد کشاورزی و پاکدستی آنها بسیار مهم است.

,

کیخا خاطرنشان کرد: تعهد وزیر جهاد کشاورزی به دفاع از حقوق کشاورزان و تولیدکنندگان در دولت و همچنین مبارزه جدی با فساد در سطح این وزارتخانه به ویژه در امورات مربوط به قرنطینه‌ها باید در دستور کار وزیر قرار گیرد.

,

رئیس کمیسیون کشاورزی تصریح کرد: شکستن انحصار در واردات نهادهای کشاورزی و همچنین رقابتی کردن حوزه توسعه کسب و کار در وزارت جهاد کشاورزی بسیار مهم است.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه