اخبار داغ

عدم موفقیت کیت های تشخیص کرونا در انگلیس؛

میلیون ها کیت آزمایش غیر قابل اطمینانِ چینی از سوی انگلیس مسترد شد

میلیون ها کیت آزمایش غیر قابل اطمینانِ چینی از سوی انگلیس مسترد شد
دولت انگلیس در صدد استرداد میلیون ها کیت آزمایش کروناویروس خریداری شده از چین است، زیرا پس از بررسی دریافت که آن محصولات برای بسیاری از بیماران نامطمئن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ دولت انگلیس در صدد استرداد میلیون ها کیت آزمایش کروناویروس خریداری شده از چین است، زیرا پس از بررسی دریافت که آن محصولات برای بسیاری از بیماران نامطمئن هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

پرفسور "جان بِل" هماهنگ کننده آزمایش کروناویروس برای سازمان بهداشت عمومی انگلیس گفت که آزمایشات آنتی‌بادی (پادتن) وقتی روی هر فردی که شرایط بیماری شدید را ندارد استفاده می شود، قابل اعتماد نیستند. اغلبِ افراد مورد آزمایش قرار می گیرند.

,

به گزارش newsweek، دانشگاه آکسفورد در وبلاگ خود توضیح داد: "متأسفانه، تست هایی که تا به امروز بررسی کرده ایم به خوبی انجام نشده اند. ما شاهد پاسخ های منفی و مثبت اشتباه بسیاری بودیم ... این نتیجه خوبی برای تهیه کنندگان تست یا برای ما نیست."

, newsweek,

دولت انگلستان ماه گذشته، 3.5 میلیون تست آنتی‌بادی که بخش عمده ای از آن ساخت چین است را سفارش داد. اما بِل گفت که هیچ یک از آنها به اندازه کافی برای انجام آزمایش های گسترده قابل اطمینان نبودند.

,

دکتر "شارون پیکاک" از سازمان بهداشت عمومی انگلستان، کیت های آزمایش خون از طریق انگشت را دگرگون کننده و سرنوشت ساز توصیف کرده بود. امید بود که این کیت ها به دولت اجازه دهد کسانی که در برابر ویروس مصونیت داشتند را تأیید کند تا مجوز کنار گذاشتن تعطیلی را داشته و دوباره به محل کار بازگردند.

,

پیکاک در ابتدا گفت که این تست ها طی چند روز به گسترش می یابد. با وجود اینکه "کریس ویتی" مشاور ارشد پزشکی انگلستان گفت اطمینان دارد که نهایتا یک آزمایش با موفقیت انجام خواهد شد، اما عدم موفقیت کیت ها به این معنا است که مردم انگلیس باید بیشتر صبر کنند.

,

به گزارش تلگراف، دولت اکنون به دنبال استرداد تجهیزات نامناسب است.

,

در حالی که شهروندان با استثتائات اندک تحت دستور "در خانه بمانید" هستند،‌ انگلیس در فرایند تسطیح منحنی عفونت های کووید19 است. در ضمن، "بوریس جانسون" نخست وزیر این کشور که ماه گذشته تست کرونای وی مثبت بود، پس از وخیم تر شدن وضعیت خود در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در لندن بستری شده است.

,

مقامات بیمارستان گفتند که به نخست وزیر اکسیژن داده شد، اما زیر دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) قرار نگرفته است. در این اثنا، "دومینیک راب" وزیر خارجه انگلیس، دولت را رهبری می کند.

,

طبق اعلان دانشگاه جان هاپکینز، تاکنون 52,279 مورد کووید19 در این کشور تأیید شده که 5,385 نفر فوتی و 287 نفر بهبود یافته بوده اند. آمار آنلاین تمام کشورهای جهان در وبسایت مرجع worldometers به ترتیب؛ 55242، 6159 و 135 است.

, worldometers,

انگلیس آخرین کشور اروپایی است که از تأثیر تجهیزات پزشکی تأمین شده از سوی چین شکایت دارد. پکن که ظاهرا شیوع ملی خود را تحت کنترل درآورده به کمک دیگر کشورهای جهان که با این ویروس دست و پنجه نرم می کنند می آید. این کشور، پزشکان و تجهیزات فراوانی را برای کشورهای اروپا، آمریکای شمالی و جاهای دیگر ارسال کرده است.

,

اما کشورهایی مانند اسپانیا، هلند و جمهوری چک هزاران مورد از تجهیزات پزشکی ارسال شده توسط شرکت های چینی را به دلیل معیوب یا نا مناسب بودن رد کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه