اخبار داغ

نظر مثبت شهرداری و پلیس برای اجرای طرح ترافیک از 23 فروردین

نظر مثبت شهرداری و پلیس برای اجرای طرح ترافیک از 23 فروردین
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از احتمال زیاد اجرای طرح ترافیک از 23 فروردین در پایتخت خبر داد و گفت: اکثر اعضای شورای ترافیک موافق اجرای طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا در پایتخت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با فارس، درباره احتمال اجرای طرح ترافیک از هفته آینده در پایتخت اظهار داشت: به دلیل اینکه ترافیک از ابتدای هفته جاری تاکنون نسبت به تعطیلات نوروز افزایش پیدا کرده است، نظر ما در شهرداری بازگشت مجدد طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا در پایتخت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: پلیس و فرمانداری نیز موافق اجرای طرح از هفته آینده هستند و البته باید بررسی‌های لازم طی امروز در جلسه شورای ترافیک انجام گیرد.
,
 
,
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: همچنین در مورد فاصله گذاری اجتماعی در حمل و نقل عمومی امروز جلسه‌ای در وزارت کشور برگزار می‌شود و تصمیماتی اتخاذ خواهد شد که جزییات آن به اطلاع شهروندان می‌رسد.
,
شهرداری تهران، هفته پیش اعلام کرد با تصمیم شورای ترافیک طرح ترافیک از 16 تا 23 فروردین به دلیل شیوع بیماری کرونا و استفاده کمتر شهروندان از حمل و نقل عمومی، لغو شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه