اخبار داغ

توصیه آیت الله مظاهری:

شب نیمه شعبان فرصت دعا و استغفار برای دفع بلای کرونا است

شب نیمه شعبان فرصت دعا و استغفار برای دفع بلای کرونا است
آیت الله العظمی مظاهری در پیامی به مناسبت نیمه شعبان نوشت: در این برهۀ حسّاس از زمان که بلایی عالَم‌گیر، همۀ انسان‌ها را به آزمایشی بزرگ، مبتلا ساخته و امید بشریّت در دفع این بلیّۀ عظیم از همه‌جا قطع گردیده است، بهترین فرصت برای خداخواهی و دعا و استغفار، شب نیمۀ شعبان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ آیت الله العظمی مظاهری همزمان با نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت بقیه الله بیانیه ای صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

متن این بیانیه به شرح زیر است:

,

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

,

«یا أَیُّهَا الْعَزیزُ مَسَّنا وَ أَهْلَنَا الضُّرُّ وَ جِئْنا بِبِضاعَةٍ مُزْجاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَ تَصَدَّقْ عَلَیْنا  إِنَّ اللَّهَ  یَجْزِی الْمُتَصَدِّقینَ»

,

شب نیمۀ شعبان  -که یکی از برترین شب‌ها در دورۀ سال و نظیر لیلة‌القدر است- شب نزول رحمت و مغفرت الهی و شب استجابت دعاست. در این برهۀ حسّاس از زمان که بلایی عالَم‌گیر، همۀ انسان‌ها را به آزمایشی بزرگ، مبتلا ساخته و امید بشریّت در دفع این بلیّۀ عظیم از همه‌جا قطع گردیده است، بهترین فرصت برای خداخواهی و دعا و استغفار، شب نیمۀ شعبان است. از همۀ خداجویان و منتظران مصلح جهانی تقاضا می‌کنم تا همگی با هم در این شب معنوی و روحانی، دل‌های لبریز از نگرانیِ خود را به سوی پروردگار مهربان، متوجّه سازیم و با استغفار و توبه و دعا و مناجات با آن خداوند بخشاینده و قادر متعال و توسّل به اولیاء معصومین او «علیهم‌السّلام» خصوصاً حضرت بقیةالله ‌الأعظم«عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف» که منجی عالم و واسطۀ بین انسان و خداوند است، دفع این بلای جهانی را طلب نمائیم.

,

یکی از بهترین اعمال این شب مبارک، زیارت وجود مقدّس حضرت اباعبدالله‌الحسین«ارواحنافداه» است که توجه و توسّل به آن امام همام و قرائت زیارت مخصوصۀ ایشان که زیارتی مختصر ولی پرمغز و عمیق است، قطعاً برای استجابت دعا و دفع بلا، مؤثر خواهد بود.

,

از خداوند تعالی، با تضرّع و ابتهال مسألت می‌کنیم که با لطف بیکران و فضل بی‌پایان خود این ابتلای عظیم را از جهان بشریّت مرتفع فرموده و همۀ ما خصوصاً درگذشتگان در این بلای بزرگ را مورد رحمت و مغفرت خود قرار دهد و به داغدیدگان و مصیبت‌زدگان این روزهای تلخ، صبر و آرامش و اجر و پاداش صابران عنایت فرماید و همۀ تلاشگران در این ایّام به‌ویژه پزشکان و پرستاران و تمامی اعضای نظام سلامت و بهداشت را توفیق و تأئید و سلامت، مرحمت فرماید و فرج و ظهور ولیّ خود و امام زمان ما را نزدیک فرماید.»

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه