اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد؛

عدالت؛ بزرگترین خصوصیت حکومت امام زمان(عج)/ منتظران حقیقی مهدی موعود با انقلاب اسلامی ایران همراهی می کنند

عدالت؛ بزرگترین خصوصیت حکومت امام زمان(عج)/ منتظران حقیقی مهدی موعود با انقلاب اسلامی ایران همراهی می کنند
حجت الاسلام علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بزرگترین خصوصیت حکومت امام زمان(عج) عدالت است که در دعاها، زیارات و روایات بسیار از آن یاد شده است، گفت: منتظران حقیقی مهدی موعود با انقلاب اسلامی ایران همراهی می کنند و زمینه ظهور با پیروزی ملت ایران آماده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن تبریک میلاد حضرت ولی عصر(عج) و با بیان اینکه ان شاالله خداوند به برکت آن حضرت همه بلایا به ویژه ویروس کرونا را رفع بفرماید، گفت: حقیقت انتظار، زندگی بشر را به مقصد تحقق آرمان های بزرگ حضرت ولی عصر(عج) سوق می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

اعتقاد به ظهور مهدی موعود؛ اعتقادی قرآنی است

, اعتقاد به ظهور مهدی موعود؛ اعتقادی قرآنی است, اعتقاد به ظهور مهدی موعود؛ اعتقادی قرآنی است,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اعتقاد به وجود و ظهور مهدی موعود اعتقادی قرآنی و مستند به سنت رسول الله صلی الله علیه و آله و حضرات معصومین علیهم السلام است و این مسئله وعده خدای تعالی است که وارثان زمین را عباد صالح خود قرار می دهد تا بر عالم حکومت کنند و تحقق این وعده با حکومت امام زمان (عج) است.

,

وی با اشاره به آیات متعدد  در سوره های انبیاء، قصص و توبه در زمینه فرج عنوان کرد: در روایات از اهل ایمان خواسته شده است که در انتظار فرج امام زمان (عج) باشند و رسول اکرم(ص) نیز در این راستا فرموده اند "برترین عبادت انتظار فرج است".

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی افزود: حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام نیز فرمودند " کسی که مطیع فرمان ما باشد در حظیره القدس با ما خواهد بود و کسى که منتظر امر ما باشد همانند کسى است که در راه خدا به خونش در غلتیده باشد".

,

معتقدان به منجی جهانی؛ انتظار دارند دست قاهر قدرت الهی بلند شود

, معتقدان به منجی جهانی؛ انتظار دارند دست قاهر قدرت الهی بلند شود, معتقدان به منجی جهانی؛ انتظار دارند دست قاهر قدرت الهی بلند شود,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: امام صادق علیه السلام در حدیثی عنوان کرده اند " اگر کسى از شما بمیرد در حالى که منتظر حکومت امام زمان (عج) بوده، همانند کسى است که با امام قائم علیه السلام در خیمه اش بوده است، سپس اندکى درنگ کرد و فرمود: نه، بلکه همانند کسى است که در کنار حضرت زد و خورد کند، سپس فرمود: نه، به خدا قسم، بلکه مانند کسى است که در کنار رسول خدا به شهادت برسد".

,

وی در خصوص اصول زندگی منتظران امام زمان (عج) اظهار کرد: منتظران، وضع موجود جهان را که گروهی سلطه گر و گروهی سلطه پذیر باشند؛ رد می کنند و قبول ندارند؛ آنان ظلم و بی عدالتی و سلطه مستکبران را نمی پذیرند و با جریان ظلم، اجحاف، سلطه استکبار و جریان جهل، خرافه و هرگونه پلیدی هرگز نمی سازد.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی تصریح کرد: معتقدان به منجی جهانی، چون وضع موجود را قبول ندارند و رد می کنند؛ در انتظار تغییرند، انتظار دارند دست قاهر قدرت الهی بلند شود و با کمک همین مردم، سیطره‌ ظلم را از بین ببرد و حق را غالب و عدل را حاکم کند و پرچم توحید را بر افرازد و انسانها بنده‌ واقعی خدا شوند.

,

اهل انتظار؛ حکومت حق و موعود الهی را می طلبند

, اهل انتظار؛ حکومت حق و موعود الهی را می طلبند, اهل انتظار؛ حکومت حق و موعود الهی را می طلبند,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اهل انتظار، حکومت حق و موعود الهی را می طلبند و زندگی زیر پرچم ولی الله را شایسته بشر می دانند، گفت: در طلب تحقق این وعده‌ تضمین‌شده‌ پروردگار هستند که در زیارت آل یاسین چنین ابراز می کنیم" سلام بر تو ای پرچم افراشته و ای دانش فرود آمده و انباشته و ای فریاد رس بی کسان و درماندگان و ای رحمت بی کران، وعده  صادق و غیر مکذوب".

,

این مقام مسئول با بیان اینکه منتظران آغاز زندگی حقیقی انسانی بشر را با ظهور می دانند، افزود:  قبل از ظهور بشریت راه را طى می کند تا به بزرگراه زندگی برسد و بزرگراه زندگی، دورانِ مهدویت است، دوران ظهور حضرت مهدى (عج) است.

,

وی ادامه داد: زندگى اصلى و حیات مطلوب بشر از آنجا آغاز می شود و بشریت تازه در صراط مستقیم قرار می گیرد و او را به مقصد آفرینش می رساند.

,

منتظران امام زمان(عج) به ناامیدی مبتلا نمی شوند و آینده را روشن می بینند/ جهت گیری زندگی اهل انتظار به سمت اهداف مهدی موعود است

, منتظران امام زمان(عج) به ناامیدی مبتلا نمی شوند و آینده را روشن می بینند/ جهت گیری زندگی اهل انتظار به سمت اهداف مهدی موعود است, منتظران امام زمان(عج) به ناامیدی مبتلا نمی شوند و آینده را روشن می بینند/ جهت گیری زندگی اهل انتظار به سمت اهداف مهدی موعود است,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی ابراز کرد: منتظران به تحقق این وعده الهی همواره امیدوار و دلبسته اند و اهل انتظار فرج همواره امید به گشایش دارند و به ناامیدی مبتلا نمی شوند، آینده را روشن می بینند و باور دارند که گشایش در گرفتاری عمومی بشریت پدید می آید.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نام و یاد امام زمان (عج) دائم به منتظران نوید می دهد که طلوع خورشیدِ حق و عدل در پایان این شب ظلمانی، قطعی است، اظهار کرد: برخی انسانها گاهی که امواج متراکم ظلمت و ظلم را مشاهده می کنند، مأیوس می شوند این در حالی است که یاد امام زمان الهام بخش این است که خورشید طلوع خواهد کرد، روز خواهد آمد و این اعتقادی است که امام زمان (عج) به ما می آموزد.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه جهت گیری زندگی منتظران به سمت اهداف امام زمان(عج) نوع زندگی و کار منتظران امام زمان در جهت حکومت آن حضرت است، بیان کرد: آنان در جهت مبارزه با فساد و حاکمیت عدالت تلاش می کنند و مظهر عدل پروردگار، امام زمان(عج) است.

,

عدالت؛ بزرگترین خصوصیت حکومت امام زمان(عج)/ منتظران امام زمان(عج) از پرچم برافراشته اسلام دفاع می کنند

, عدالت؛ بزرگترین خصوصیت حکومت امام زمان(عج)/ منتظران امام زمان(عج) از پرچم برافراشته اسلام دفاع می کنند, عدالت؛ بزرگترین خصوصیت حکومت امام زمان(عج)/ منتظران امام زمان(عج) از پرچم برافراشته اسلام دفاع می کنند,

وی ادامه داد: بزرگترین خصوصیت حکومت امام زمان(عج) عدالت است که در دعاها، زیارات و روایات بسیار از آن یاد شده است "یملأ الله به الارض قسطا و عدلا که خداوند با آن حضرت زمین را از قسط و عدل پر می کند".

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی ابراز کرد: چنین منتظرانی از ارزشها، میهن اسلامی و پرچم برافراشته‌ اسلام دفاع می کنند و چنین کسی می تواند ادعا کند که اگر امام زمان بیاید، پشت سر آن حضرت در میدان های خطر قدم خواهد گذاشت. اما کسانی که در مقابل خطر، انحراف چرب و شیرین دنیا خود را می بازند و زانوانشان سست می شود؛ اینان نمی توانند منتظر امام زمان (عج) به حساب آیند.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: سبک زندگی منتظران امام زمان (عج) به گونه ای است که همواره در اندیشه  آماده سازی زمینه های تحقق وعده الهی هستند و به اصلاح خود و جامعه می پردازد و پیوسته در وضع آماده باش قرار دارند.

,

منتظران حقیقی با انقلاب اسلامی ایران همراهی می کنند/ زمینه ظهور با پیروزی ملت ایران آماده می شود

, منتظران حقیقی با انقلاب اسلامی ایران همراهی می کنند/ زمینه ظهور با پیروزی ملت ایران آماده می شود, منتظران حقیقی با انقلاب اسلامی ایران همراهی می کنند/ زمینه ظهور با پیروزی ملت ایران آماده می شود,

این مقام مسئول عنوان کرد: انتظار یعنی دائم در حال «آماده‌باش» بودن، برای سربازی امام زمان آماده بودن، آن هم سربازی منجی بزرگی که می خواهد با تمام مراکز قدرت و فساد بین‌المللی مبارزه کند.

,

وی ادامه داد: منتظران قبل از دوران ظهور مهدی موعود؛ به دنبال آسایش و عافیت نیستند و پیوسته در حال مجاهدت اند؛ در روایات، «والله لتمحصن» و «والله لتغربلن» آمده است که به شدت امتحان و غربال می شوید و قبل از ظهور مهدی موعود در میدان های مجاهدت، انسانهای پاک امتحان می شوند.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با تأکید بر اینکه منتظران حقیقی مهدی موعود با انقلاب اسلامی ایران همراهی می کنند و زمینه ظهور با پیروزی ملت ایران آماده می شود، تصریح کرد:  امروز مسیر تاریخ، مسیر ظلم است؛ مسیر سلطه‌گری و سلطه‌پذیری است؛ یک عده در دنیا سلطه‌گرند و عده ای دیگر سلطه پذیرند.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: اگر حرف ملت ایران پیش رفت و به نقطه موعود رسید؛ آن زمان مسیر تاریخ عوض خواهد شد و زمینه‌ ظهور ولى‌عصر (عج) آماده و دنیا وارد مرحله‌ جدیدی خواهد شد و این بسته به معرفت و عزم امروز ملت ایران است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه