اخبار داغ

مسئول گروه هنری یاس کبود ملایر خبر داد؛

برگزاری جشن مجازی نیمه شعبان در ملایر

برگزاری جشن مجازی نیمه شعبان در ملایر
مهدی روزبهانی گفت: جمعی از هنرمندان ملایری جشن نیمه شعبان را به‌صورت مجازی برگزار می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی روزبهانی، مسئول گروه هنری یاس کبود ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: برگزاری جشن نیمه شعبان همه‌ساله با شور و حرارت خاصی در شهر ملایر برگزار می‌شد، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و برگزاری این جشن‌ها کنسل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: در گروه هنری یاس کبود به همراه جمعی از هنرمندان ملایری تصمیم گرفتیم که جشن مجازی نیمه شعبان را برگزار کنیم، تا مردم ملایر از طریق صفحات مجازی و به‌صورت لایو آن را تماشا کنند.

,

مسئول گروه هنری یاس کبود ملایر بابیان اینکه برای برگزاری این جشن از مجریان و هنرمندان شاخص ملایری استفاده می‌شود، بیان کرد: برگزاری این جشن مجازی با استقبال شهرداری ملایر مواجه شد و مکان برگزاری و صوت و بنر توسط این ارگان در اختیار هنرمندان قرار گرفت.

,

وی گفت:اجرای موسیقی زنده توسط گروه موسیقی سون، نمایش طنز، اجرای موسیقی سنتی و مولودی‌خوانی ازجمله برنامه‌های این جشن مجازی است.

,

روزبهانی بیان کرد: ارتباط و لایو دوطرفه با یکی از بازیگران ملایری در سریال‌های نوروزی امسال و ارتباط با یکی از پرستاران شاغل در بیمارستان‌های ملایر و تقدیر از آنان از دیگر برنامه‌های این جشن است.

,

مسئول گروه هنری یاس کبود ملایر گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده این جشن مجازی از طریق صفحه‌های اینستاگرام ملایری‌‎ها، ملایرمن و ملایرپرس پخش می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه