اخبار داغ

امیر عبداللهیان در دیدار سفیر روسیه در ایران:

آمریکا قادر به مدیریت مبارزه با شیوع کرونا ویروس نیست

آمریکا قادر به مدیریت مبارزه با شیوع کرونا ویروس نیست
دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین‌الملل گفت: ادعای هژمونی آمریکا در مقابله با کروناویروس شکست خورده است و آمریکای مدعی مدیریت نظام تک‌قطبی امروز، حتی قادر به مدیریت مبارزه با شیوع کرونا ویروس در کشور خودش نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین‌الملل در دیدارِ "لوان جاگاریان" سفیر روسیه در ایران در سخنانی با توجه به اهمیت همکاری‌ها و روابط پارلمانی ایران و روسیه، گفت: روسیه از همسایگان مهم جمهوری اسلامی ایران است و اراده جمهوری اسلامی ایران بر توسعه و تقویت همه جانبه روابط و همکاری‌ها با روسیه استوار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی روابط موجود تهران و مسکو را راهبردی و در مناسبات منطقه‌ای و بین‌المللی حائز اهمیت دانست.

,

دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین‌الملل افزود: ادعای هژمونی آمریکا در مقابله با کروناویروس شکست خورده است و آمریکای مدعی مدیریت نظام تک‌قطبی امروز، حتی قادر به مدیریت مبارزه با شیوع کرونا ویروس در کشور خودش نمی‌باشد، واقعیت جهان موجود حرکت سریع به سوی چندجانبه‌گرایی است.

,

امیرعبداللهیان تصریح کرد: در شرایطی که جهان با شیوع ویروس کرونا مواجه است، تروریسم دولتی آمریکا مانع کمک‌های بهداشتی به ایران میشود ولی چین, روسیه و برخی از همسایگان و دوستان جمهوری اسلامی ایران، دوستان خوبی برای همکاری با ایران در مقابله با این بیماری هستند.

,

همچنین در ادامه این دیدار، سفیر روسیه با ابراز خرسندی از گسترش مراودات میان دو کشور، اظهار داشت: تقویت و تحکیم مراودات پارلمانی ایران و روسیه جزو اهداف راهبردی مسکو است و رابطه ممتاز ایران و روسیه در همه زمینه‌ها به خوبی پیش می‌رود.

,

وی در ادامه افزود: کمک‌های بیشتر روسیه به مردم ایران برای مقابله با کرونا در کوتاه‌مدت به ایران منتقل خواهد شد.

,

در این دیدار، آخرین مناسبات پارلمانی، منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله تحولات سوریه، عراق، یمن و افغانستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه