اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه کربلا تاکید کرد

لزوم بکارگیری گروه‌های جهادی در نشاءکاری برنج

لزوم بکارگیری گروه‌های جهادی در نشاءکاری برنج
یاسر رحمتی با اشاره به فصل خزانه گیری برنج و نشاءکاری گفت: از گروه های جهادی در روستاها بکارگیری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، یاسر رحمتی در گفتگویی از برگزاری رزمایش مشترک دفاع بیولوژیک حوزه کشاورزی با همکاری سپاه خبر داد و گفت:‌ محلات و اماکن تعیین شده در طی یک رزمایش مشترک ضدعفونی شدند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه کربلا هدف از  برگزاری این رزمایش را آمادگی در مقابل حمله بیولوژیکی دانست و افزود:‌حفظ سلامت کارکنان و ارباب رجوع برای ما مهم است لذا برای قطع زنجیره انتقال شیوع کرونا  با رعایت کردن مردم و توصیه به رعایت فاصله ها امکان پذیر می باشد.

رحمتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فصل خزانه گیری برنج در شرایط کرونایی ادامه داد:‌بکارگیری از کارگران غیر بومی در فصل نشاکاری ممنوع است که در این میان  از گروه های جهادی در روستاها بکارگیری شود.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی از حضور کارشناسان طرح همگام هم خبر داد و گفت : این کارشناسان با همکاری مروجان کشاورزی می‌توانند برای آگاهی بخشی کشاورزان موثر باشند.

رحمتی در پایان با تصریح بر اینکه بسترهای کشت مکانیزه برای کشاورزی در استان فراهم نیست، خاطرنشان کرد:‌با توجه به اینکه کرونا در کمین کشاورزان است سازمان های تخصصی به  بخش کشاورزی ورود پیدا کرده و با تلاش ، همکاری و آگاهی بخشی به کشاورزان برای رعایت نکات بهداشتی، میتوان کرونا را مهار کرد.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه