اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش میاندورود خبر داد

توزیع بسته‌های حمایتی بین اقشار آسیب‌پذیر در پویش "چشمه‌های مهربانی"

توزیع بسته‌های حمایتی بین اقشار آسیب‌پذیر در پویش "چشمه‌های مهربانی"
حسین‌علی علیجانی از اجرای مرحله نخست بسته‌های حمایتی ویژه اقشار آسیب پذیر در قرنطینه که از طریق مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان میاندورودی در پویش "چشمه‌های مهربانی " تهیه شد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین‌علی علیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: مرحله نخست بسته‌های حمایتی ویژه اقشار آسیب پذیر در قرنطینه که از طریق مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان میاندورودی در پویش "چشمه‌های مهربانی " تهیه شد و امروز در بین مردم توزیع شد.

وی بیان کرد: این بسته‌های حمایتی در ۱۴ قلم در قالب بسته غذایی و بسته بهداشتی و شوینده‌ها با هماهنگی شبکه بهداشت شهرستان به ارزش بالغ بر 100 میلیون ریال توزیع شد.

مدیر آموزش و پرورش میاندورود با تشکر از همه معلمان، دانش آموزان و نگاه مهربان این عزیزان به هم نوعان، خاطرنشان کرد: اگر چه مدارس تعطیل است اما رسالت ما همچنان زنده و پایدار است و آموزش و پرورش علاوه بر رسالت آموزشی و تربیتی یک وظیفه فرهنگی و اجتماعی هم دارد.

علیجانی تصریح کرد: حضور معلمان و مشارکت خالصانه آنان در این حرکت پسندیده، نشان از نقش تربیتی آنان دارد و به نوعی، مهربانی را ترویج و نوع دوستی و محبت را به جامعه یادآور شدند.

وی افزود: مرحله دوم اقلام معیشتی و بهداشتی پویش چشمه‌های مهربانی با ارزش ریالی بیشتر در روزهای آتی آماده توزیع خواهد بود.

علیجانی در پایان گفت: همه اگر متحد و همراه باشیم مطمئنا بر مشکلات پیروز خواهیم شد و این ویروس را شکست خواهیم داد و برای همه مردم به ویژه برای پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و کسانی که در راه پیشگیری و مبارزه با این ویروس تلاش دارند سلامتی و تندرستی را آرزو می‌کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه