اخبار داغ

در جلسه هم ‌اندیشی ائمه جمعه سراسر استان صورت گرفت؛

تقدیر نماینده ولی فقیه در لرستان از فعالیت های سپاه حضرت ابوالفضل(ع)

تقدیر نماینده ولی فقیه در لرستان از فعالیت های سپاه حضرت ابوالفضل(ع)
حجت الاسلام شاهرخی از فعالیت های جهادی سپاه لرستان در راه مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، سید احمد شاهرخی پیش از ظهر امروز در جلسه ای که به صورت ویدئو کنفرانس با ائمه جمعه سراسر استان برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام زمان(عج) گفت: از همه مسئولانی که این در عرصه جهادی با مدافعان سلامت و کار درمان، اعم از نیروهای نظامی، امنیتی و نیروهای جهادی که پیشرو بودند تشکر می کنم و این برگ زرینی افتخارات برای همه مردم می باشد و همچنان این راه جهادی در استان ادامه دارد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
,

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در مسائل شرعی دفن بیماران کرونایی افزود: تمام آداب شرعی اعم از غسل، کفن و دفن اموات کرونایی در استان لرستان رعایت شده و در همان ابتدا تا کنون هیچ‌گونه نقصی در این راه وجود نداشته و تمام فوتی ها، احکام شرعی برای دفن آنها صورت گرفته است .
 

,
,

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: با مدیریت خوب مسئولان و رعایت نکات بهداشتی توسط مردم که همیشه این ملت در آزمون های سخت پیروز بوده است با توکل بر خدا و با  شعار در خانه ماندن” کرونا را شکست خواهیم داد، که انشاالله شاهد عدالت و برپایی پرچم اسلام در بالاترین قلل جهان باشیم.

,

 

,

حجت الاسلام علی درویشی نیز در این جلسه ضمن تشکر از کسانی که در خط مقدم با بیماری کرونا قرار دارند، گفت: ائمه جماعت در شرایط سخت همیشه در کنا ملت بوده اند و در این راه هم پیشقدم هستند و مطمئناً اگر این بحران تهدید باشد، باید آن را به فرصت تبدیل کنیم.
 

,
,

وی با اشاره به ادعای کشورهای غرب مبنی بر پیشرفت در همه زمینه ها و سبک شمردن این بیماری افزود: امروز شاهد کسانی هستیم که ادعایی در جهان داشتند و می خواستند که برای ملت های ضعیف مشکل ایجاد کنند که این بیماری برای خودشان مشکل ساز شده  و حتی نمی توانند فوتی های کرونایی را جداگانه خاک کنند و شاهد دفن گورهای دسته جمعی بیماران کرونایی آنها هستیم و سردرگم هستند نمی دانند چه کار باید بکنند.

,


حجت الاسلام درویشی بیان کرد: امسال یک ماه رمضان خاصی در پیش داریم و باید راه های جدیدی برای تبلیغ و کمک به مردم پیدا کرد و نباید منتظر اتفاق باشیم که انشاءالله در این ماه مبارک،از ظرفیت ها اعم از فضای مجازی، به صورت چهره به چهره و غیره به خوبی استفاده کنیم.

,
,


وی اذعان داشت: در استان لرستان از ۸۱ نفر فوتی بر اثر بیماری کرونا همه فوتی ها مسائل شرعی برای دفن آنها رعایت شده است و همه روحانیون در استان با تشکیل جلسه‌ای برای کمک به مدافعان سلامت و کادر درمان علوم پزشکی آمده‌اند و در یک قسمت به صورت شیفتی در غسالخانه ها شهرستان های استان حضور و بر احکام شرعی نظارت و در قسمت دیگر بحث دلجویی خانواده‌های متوفی بیماران کرونایی را دارند.

,
,

 
این مسئول گفت: گروه‌های جهادی روحانیون با قرار گرفتن در خط مقدم با بیماری کرونا، کارهای ضدعفونی در معابر و جاهای مختلف، توزیع اقلام بهداشتی در بین مردم و کارهای مختلف را در سطح شهر انجام می‌دهند تا انشاالله بتوانیم با همدلی و کمک با یکدیگر بر این ویروس غلبه کنیم.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه