اخبار داغ

رونمایی مجازی از پوستر هفته هنر انقلاب اسلامی ۹۹

رونمایی مجازی از پوستر هفته هنر انقلاب اسلامی ۹۹
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی هر ساله ۲۰ فروردین‌ ماه همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت سید مرتضی آوینی، برگزار می شود و مهم ترین رویداد هنری این نهاد است به همین مناسبت از پوستر هفته هنر انقلاب اسلامی ۹۹ به صورت مجازیی رونمایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی سال ۹۹ به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در سراسر کشور، طبق یک تصمیم ملی، بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

امید پارسایی فر با اشاره به ۲۰ فروردین ماه بیان کرد: هفته هنر انقلاب اسلامی هر ساله ۲۰ فروردین‌ ماه همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت سید مرتضی آوینی، برگزار می شود و مهم ترین رویداد هنری این نهاد است به همین مناسبت از پوستر هفته هنر انقلاب اسلامی ۹۹ به صورت مجازیی رونمایی می شود.

,

وی ادامه داد: امسال برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در سراسر کشور، به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت مخاطبان، طبق یک تصمیم ملی، با مشارکت و همکاری هنرمندان استان، بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

,

پارسایی فر افزود: امسال ششمین سالی است که این رویداد برگزار می شود و مثل سال گذشته، چهره برتر هنر انقلاب اسلامی در استان بوشهر را با حضور مسئولان استانی معرفی خواهیم کرد.

,

وی با اشاره به برنامه های این هفته بیان کرد: این نهاد ویژه برنامه‌هایی چون برگزاری نمایشگاه های میدانی و ثابت‌، اجرای نمایش، جلسات نمایش و نقد و بررسی فیلم و تئاتر، کارگاه‌هایی آموزشی، عصر خاطره و نشست های ادبی را در طول یک هفته برای مخاطبان خود برگزار می‌کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه