اخبار داغ

مدیرکل فنی و حرفه ای استان کردستان خبر داد؛

بهره مندی بیش از 16 هزار کردستانی از آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای

بهره مندی بیش از 16 هزار کردستانی از آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای
سیدجمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان گفت: در سال گذشته 16 هزار و 634 نفر کردستانی در بخش دولتی از آموزش های مهارتی بهره مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به فعالیت 16 مرکز چارت دار دولتی در بخش دولتی در استان اظهار داشت: در سال گذشته 16 هزار و 634 نفر کار آموز به این مراکز ورود پیدا کردند که از این تعداد سهم خواهران 4 هزار و 149 نفر و 12 هزار و 485 نفر را برادران به خود اختصاص دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی، , کُردتودی،,

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان افزود: از 16 هزار و 634 نفر کار آموز مراجعه کننده مراکز دولتی در مجموع 6 هزار و 364 نفر در مراکز ثابت و شعب شهری استان آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.

,

احمدی بیان داشت: در سال گذشته در مجموع 3 میلیون و 254 هزار و 445 نفر ساعت آموزش مهارتی در 38 رشته به کار آموزان مراکز دولتی فنی و حرفه ای استان ارائه شده است.

,

این مقام مسئول گفت: در مراکز هدایت شغلی و مهارت آموزی دانشگاه‌های دولتی استان برای 398 نفر از دانشجویان آموزش‌های مهارتی ارائه شده است.

,

احمدی با اشاره به فعالیت 124 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در خوشه‌های مختلف صنعت، خدمات، فرهنگ و هنر و کشاورزی در سطح استان بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون در مجموع 10 هزار و 755 نفر کار آموز دوره‌های مهارتی را در بخش خصوصی آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.

,

احمدی در پایان از آمادگی این اداره کل برای برقراری کارگاه های آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای سطح استان پس از تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا کشور خبر داد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه