اخبار داغ

همزمان با سراسر کشور صورت می‌گیرد؛

اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند در کرمانشاه از ۲۳ فروردین

اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند در کرمانشاه از ۲۳ فروردین
فضل الله رنجبر گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی همزمان با سراسر کشور از ۲۳ فروردین اجرایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فضل الله رنجبر در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: بیشتر مردم در حال حاضر فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند و پس از تعطیلات بدون آنکه ضرورت داشته باشد از خانه‌های خود بیرون می آیند.

فرماندار کرمانشاه افزود: بیماری کرونا همچنان ادامه دارد و تغییری نکرده است اما رفتارهای مردم تغییر کرده لذا به طور حتم بیشتر در خطر خواهیم بود.

این مسئول بیان داشت: ۴۰ درصد مردم رعایت نمی‌کنند و با وجود تذکرات زیاد از خانه بیرون می آیند.

رنجبر ادامه داد: باید فرهنگ سازی های لازم انجام شود چرا که افرادی هستند که پروتکل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و سبب بیماری برای خود و دیگران می‌شود.

وی گفت: در روزهای اول نزدیک به ۸۰ درصد مردم رعایت می‌کردند و با مسئولین همکاری لازم را داشتند و در حال حاضر هم همان انتظار را از مردم داریم.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: از بیست و سوم فروردین ماه، طرح فاصله گذاری هوشمند اجرا شود به این صورت که برخی از کسب و کارهایی که خطر آفرینی کمتری دارند، کار خود را آغاز می‌کنند و با رعایت اصول ایمنی فعالیت خواهند کرد.

این مسئول ادامه داد: اصناف با شغل‌هایی که پروتکل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و جز موارد ضروری نیستند باید برخورد کند و تا کنون هم چندین مکان پلمب شده است.

وی در ادامه گفت: مسئولان در این موضوع کوتاهی نمی‌کنند و نگران جان مردم هستند اما مردم نیز باید با مسئولین همراه و همگام باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه