اخبار داغ

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد؛

پلمب بیش از 1900 واحد صنفی متخلف

پلمب بیش از 1900 واحد صنفی متخلف
محمود میرفیضی از پلمب یک‌هزار و 934 واحد صنفی در طرح تشدید نظارت و کنترل واحدهای صنفی در مازندران خبر داد و گفت: در این طرح، بیش از 650 هزار قلم لوازم بهداشتی و 21 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار سید محمود میرفیضی طی گفت و گویی از کشف بیش از 650 هزار قلم لوازم بهداشتی و 21 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده در اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی در استان مازندران خبر داد.
 
 وی افزود: به منظور پیشگیری از بیماری کرونا طرح تشدید نظارت و کنترل واحدهای صنفی و همچنین مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای سلامت محور در دستور کار انتظامی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع این طرح تاکنون با تشکیل 141 تیم نظارتی متشکل از ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، ماموران اداره صمت و کارشناسان مراکز بهداشت استان و شهرستان های تابعه از دو هزار و 800 واحد صنفی، مراکز اقامتی و پذیرایی و ویلاهای استیجاری در سطح استان بازدید شد.

میرفیضی، از پلمب یک‌هزار و 934 واحد صنفی و 240 واحد اقامتی و پذیرایی و ویلاهای استیجاری در اجرای این طرح خبر داد و گفت: برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از طریق واحدهای صنفی در مجموع 362 جلسه آموزشی با حضور اصناف و کارشناسان مراکز بهداشت در سطح استان برگزار شد.

وی با اشاره به تشدید طرح‌های مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای سلامت محور و مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده در استان نیز خبر داد و افزود: در اجرای این طرح در مجموع بیش از 650 هزار عدد لوازم بهداشتی شامل انواع، ماسک و دستکش و بیش از 21 هزار لیتر الکل و انواع مواد ضد عفونی کننده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، از دستگیری 35 محتکر و قاچاق کننده اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده در استان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه